Legújabb csengőhangok

007 Csengohangok 120x600

Stockphoto blog

Stock fotózással kapcsolatos információk. Aki szeretne fotóival pénzt keresni, az itt megtalálja a számára megfelelő ügynökséget! Nem csak profi fotósoknak van lehetőségük pénzkeresésre! Bárki regisztrálhat és tölthet fel képeket értékesítésre. Jó böngészést, regisztrálást, töltögetést! Bárkinek gondja akad a regisztrációval, szívesen segítünk! Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is. Üdv Maxatee

Póker termékek

Utolsó kommentek

STOP SPAM mozgalom

Stop spam mozgalom!

Címkék

123rf (13) absolutvision (1) adó (1) agency (19) alamy (2) állvány (1) andresr (3) arcurs (2) bankkártya (1) banner (23) bigstockphoto (4) blog (3) bnps (1) business (3) canon (1) canstockphoto (3) credit card (1) crestock (2) csekk (1) digitalstock (1) divat (1) dollár (1) dreamstime (10) dreamstimefotó (1) egészség (1) engedély (1) éület engedély (1) featurepics (5) felszerelés (1) feltöltés (1) fénykép (2) fényképezés (2) fényképezőgép (1) film (1) fizetés (2) fotó (42) fotolia (8) fotósuli (1) fotóügynökség (1) fotózás (25) fotó ügynökség (9) free (2) galéria (1) gallery (1) gettyimages (2) grafika (1) gyűjtemény (4) hunstockphoto (1) image (1) imagecatalog (1) ingyenes (2) iskola (1) istockphoto (12) jogdíjmentes (34) joruba (1) jutalék (1) kép (32) képgaléria (2) keyword (1) kulcsszó (1) luckyoliver (6) mastercard (1) maxatee (2) microstock (15) micro agency (6) modell (1) modell engedély (1) moneybookers (1) nikon (1) objektív (1) objketív (1) online fizetés (1) paypal (3) pénz (8) pénzfogadás (1) pénzkeresés (50) pénzküldés (1) photo (41) photo agency (33) picture (2) portré (1) prostockmaster (1) royalty (34) royaltyfree (2) royalty free (32) shutterstock (15) statisztika (1) stock (41) stockfotó (2) stockphoto (6) stockphotoblog (25) stockphotogallery (5) stockxpert (13) stock fotó (34) stock photo (6) stúdió (1) suli (1) szavazás (2) tanítás (1) ügynökség (38) upload (2) vaku (1) vélemény (1) videó (9) visa (1) werk (2) yuri (3) yuri arcurs (4) zoonar (1) Címkefelhő

Blog érték


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?

2007.10.03. 19:14 Maxatee

Albumo fotóügynökség

Royalty free stock photo agency - Jogdíjmentes fotóügynökség

Ez egy új ügynökség. Jelenleg kis adatbázissal rendelkeznek, de folyamatossan fejlődnek. A képek feltöltéséért is fizetnek 10 centet képenként egészen 250$-ig. Fotók mellett grafikákat is fel lehet tölteni vektoros formátumban is. Eladott képek után 50% jutalékot fizetnek. További hasznos információk a kommentekben. Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is ezzel az oldallal kapcsolatban. A bannerra kattintva van lehetőség a regisztrációra. Regisztráció előtt a böngészőben a beállításoknál a cookiek (sütik) törlése javasolt.
Albumo.com


Ajánló
• Microstock ügynökségek által ajánlott referal programok
• Prostockmaster - feltöltést segítő program
• Ojo fotóstúdió werkfilmje - stock fotózás
• Imagecatalog royalty free stock photo agency - jogdíjmentes fotóügynökség


13 komment

Címkék: fotó kép banner pénzkeresés royalty free photo stock royalty ügynökség stock fotó photo agency jogdíjmentes stockxpert stockphotoblog


A bejegyzés trackback címe:

https://stockphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr10184607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jegoldol · http://kereskedo.blog.hu/ 2007.10.03. 19:10:19

Szimpatikus ügynökség, remélhetőleg lesz jövője. Igen rendes tőlük, hogy már a képfeltöltésekért is fizetnek. Elég csábító a 250$. Bár igaz, ahhoz nagyon sokat kell még nekem feltölteni. De a 250 db-ot remélem hamar elérem és akkor már lesz egy kis bevétel erről az oldalról is. Mivel nemrég regisztráltam, eladások eddig még nem voltak. Feltöltés viszonylag egyszerű.
Ami előny, hogy ftp-n keresztül vektorok esetében nem csak a jpg-t lehet, hanem az eps-t is zippelve fel lehe tölteni egyszerre. Amire figyelni kell, grafikák esetében, túl nagy jpg-t nem érdemes készíteni, mert megzavarodik a rendszer, persze a hibát nem jelzi ki, hanem egyszerűen nem szedi le őket az ftp-ről. Egy-két hiábavaló feltötlésembe került míg rájöttem. :)
Szóval max 25 megapixeles jpg-t érdemes az eps mellé pakolni.
Ez kb akkora, amit Shutterstock-on is elfogadnak, ha jól tudom ott is annyi a limit. Egyedül a stockxpert-en fogadnak el jóval nagyobb jpg-t.

kavita · http://albumo.com/affiliate-referral/1200/portfolio 2007.10.03. 19:46:40

Ja igen én is remélem pörögni fog.


A 0,1 dolcsi akkor érvényes ha van 1000 elfogadott képed. 25 dollárt adnak 250 elfogadott képért. Utána nem fizetnek semmit se, majd csak akkor ujból ha beléptél az Albumo 100 társaságba, ahol 0,1 dolcsit adnak minden egyes elfogadott képért és nem mellékesen 60% minden egyes eladás után. eladás nincsen még mert a tevékenységet 200ezer képnél kezdik el. Jelenleg olyan 180ezernél járhatnak.

Joca 2007.10.04. 09:34:14

Az nem tejlesen igaz, hogy nincs eladás. Eladás most is van, csak a 200e fotó elérése utána kezdik el az oldal nagyobb reklámozását.

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.19. 00:33:46

Egy kis matek: ha 10 centet adnak egy képért,akkor hány képet kell feltőltenem,hogy 250 dollárt kapjak?
Egyébként ez a legolcsób megoldás arra,hogy összeszedjék a 200 000 képet.

zsbanhidi 2007.11.08. 23:31:21

Nem értem, 2 napja regeltem, és várom a kódot... Amivel be tudnék lépni...

Nem enged belépni... Meddíg várjak még?

:DDD

kavita 2007.11.09. 23:17:40

szia zsbanhidi


nézd meg a postafiokod spames részét, hátha ott van már két napja, ha nem akkor más ötletem nincsen.

zsbanhidi 2007.11.10. 21:19:38

Szia Kavita!

Először is megnéztem az albumo-n a képeidet, gratula hozzá.. :D Majd én is szeretnék ilyeneket lőni.. :D

Az albumo elég érdekes dolog... Nem enged mostmeg be... És nem fogadja el az email címemet sem... FUrcsa, asszem felejtős ez a z ügynökség..

HA ISten is úgy akarja, akkor az SS-re is bekerülök, és hát akkor mehetnek a képek...

Reménykedem..

kavita 2007.11.10. 23:29:28

Igen elég felejtösek. Én is csak azért regeltem ide mert adtak pénzt. De mostmár nagyon válogatosak, anno szinte mindent elfogadtak.

Tomee · http://galeria.ambrits.hu 2007.11.20. 07:14:54

Most olvastam itt róla. Semmi gond a belépéssel, már kúsznak is fel a képek FTP-n. Nekem is a spamakbe került a levél, szerintem az lesz a baj.

Tomee 2007.11.23. 15:48:36

Nem is lassúak, az első adagot két nap alatt elbírálták, de én egy centet sem látok, hogy kaptam volna az elfogadásért. Valaki keresett itt már egy centet is?

kavita 2007.11.23. 19:05:15

Szia. Eladásom nem volt itt még itt, pedig sok rossz képem van fenn, 1490 db, és eddig eladás nem volt.
Pénzt mindig honap elején kapsz, a bonuszokat. Ha mondjuk elfogadnak 250 képed adnak 25 dolcsit. 250 és 1000 elfogadott kép között nem kapsz semmit, viszont 1001. kép után egészen 250 dollárig adnak képenként 0,1 dollár centet, melyet következő hó elején irnak jóvá. Mióta dolgoznak azota sokkal szigorubbak, de gyorsak. Szerintem igazából nem érdemes ezzel az oldalal foglalkozni. Még szeptemberben mig nem volt meg nekik a 200ezer darabos képbázisuk, addig jó volt mert sok mindent elfogadtak. És ha van, volt, lett volna 4000 képed, abból elfogadnak 3500 akkor gazadagabb lettél volna 250 dollárral plussz 25tel.
Pénzt 75 dollártól fizetnek ki, nekem egyel kevesebb van, és multkor laza 1000 képet utasítottak el, olyanokat is amik a shutteren fenn van, szép bükki és balatoni tájképeket.

Tomee 2007.11.24. 07:03:54

Köszi! Nekem egyelőre csak százas nagyságrendekben vannak stockra való képeim. Ide eddig olyan 80 képet raktam fel. Eddig egyet sem utasítottak vissza azok özül, amit elbíráltak (ez most 31 kép), de ha jól értem, akkor minimum 250 kép kell, hogy valamit is adjanak. De ezek szerint eladás nem nagyon volt neked sem.

kavita 2007.11.24. 13:15:44

Szia Tomee!

Eladás nem volt. PEdig Szeptember eleje óta fenn vagyok.
Jól értetted, 250 elfogadott kép után adnak 25 dollárt. 75 dollártól le lehet hívni. Nekem 74 van rágóta és azota olyan 2000 képet utasítottak vissza pl, olyanokat is mint itt shutteren, a legujabb 42 képet ha megnézed. www.shutterstock.com/gallery.mhtml?id=99956


Szóval érdekes oldal.

Amivel érdemes foglalkozni. SS, Fotolia, Dreamstime, Istock, Stockexpert, 1234rf.
A többi elég halott dolognak tünik. Ja meg talán a Digitálstockkal de azt nem szeretem mert ftp-vel amit feltöltök képet és ha feliratoztam nem tünik el, ezért van olyan hogy ugyanazt a képet 20szor küldtem be elbirálásra. Igy meguntam ezt az oldalt, béna egy kicsit.
süti beállítások módosítása