Legújabb csengőhangok

007 Csengohangok 120x600

Stockphoto blog

Stock fotózással kapcsolatos információk. Aki szeretne fotóival pénzt keresni, az itt megtalálja a számára megfelelő ügynökséget! Nem csak profi fotósoknak van lehetőségük pénzkeresésre! Bárki regisztrálhat és tölthet fel képeket értékesítésre. Jó böngészést, regisztrálást, töltögetést! Bárkinek gondja akad a regisztrációval, szívesen segítünk! Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is. Üdv Maxatee

Póker termékek

Utolsó kommentek

STOP SPAM mozgalom

Stop spam mozgalom!

Címkék

123rf (13) absolutvision (1) adó (1) agency (19) alamy (2) állvány (1) andresr (3) arcurs (2) bankkártya (1) banner (23) bigstockphoto (4) blog (3) bnps (1) business (3) canon (1) canstockphoto (3) credit card (1) crestock (2) csekk (1) digitalstock (1) divat (1) dollár (1) dreamstime (10) dreamstimefotó (1) egészség (1) engedély (1) éület engedély (1) featurepics (5) felszerelés (1) feltöltés (1) fénykép (2) fényképezés (2) fényképezőgép (1) film (1) fizetés (2) fotó (42) fotolia (8) fotósuli (1) fotóügynökség (1) fotózás (25) fotó ügynökség (9) free (2) galéria (1) gallery (1) gettyimages (2) grafika (1) gyűjtemény (4) hunstockphoto (1) image (1) imagecatalog (1) ingyenes (2) iskola (1) istockphoto (12) jogdíjmentes (34) joruba (1) jutalék (1) kép (32) képgaléria (2) keyword (1) kulcsszó (1) luckyoliver (6) mastercard (1) maxatee (2) microstock (15) micro agency (6) modell (1) modell engedély (1) moneybookers (1) nikon (1) objektív (1) objketív (1) online fizetés (1) paypal (3) pénz (8) pénzfogadás (1) pénzkeresés (50) pénzküldés (1) photo (41) photo agency (33) picture (2) portré (1) prostockmaster (1) royalty (34) royaltyfree (2) royalty free (32) shutterstock (15) statisztika (1) stock (41) stockfotó (2) stockphoto (6) stockphotoblog (25) stockphotogallery (5) stockxpert (13) stock fotó (34) stock photo (6) stúdió (1) suli (1) szavazás (2) tanítás (1) ügynökség (38) upload (2) vaku (1) vélemény (1) videó (9) visa (1) werk (2) yuri (3) yuri arcurs (4) zoonar (1) Címkefelhő

Blog érték


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?

2008.03.05. 10:51 Maxatee

BNPS fotóügynökség

A BNPS Worldwide Photo Library egy 2003-ban alapított fejlődésben lévő korrekt ügynökség. Kreditrendszerben működik a letöltés. Az alap jutalék 40%, 500 db feltöltött fotó felett 50%, 1000 db fotó esetén 55%, 1500 db felett 60%. A jutalékot is kreditbe számolja az oldal. 1 kredit 1 dollárnak felel meg. A kifizetési minimum 100 dollár. Az oldal könnyen kezelhető, a feltöltés egyszerű. Én kb 3 hónapja töltöttem fel pár képet, el is feledkeztem az oldalról, ha Kavita mester nem szól. És nagy meglepetésemre volt eladás, több mint az ismertebb oldalakon (Bigstockphoto, Canstockphoto, Luckyoliver). Szerintem az oldalnak van magyar vonatkozása is, de sajnos erről nem találtam információt! Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is ezzel az oldallal kapcsolatban.
Nature and Wildlife, People and Lifestyle Stock Photos from $1. Greatest stock photos for lowest price. Designers, instant stock photo download! Photographers, sell your photos here!
Erre a logóra kattintva van lehetőség a regisztrációra!
Regisztráció előtt a böngészőben a beállításoknál a cookiek (sütik) törlése javasolt.


8 komment

Címkék: fotó kép pénzkeresés royalty free fotózás photo stock agency royalty ügynökség stock fotó photo agency jogdíjmentes stockphoto microstock stockphotoblog bnps


A bejegyzés trackback címe:

https://stockphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr91366330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anderm 2008.03.09. 00:36:52

Sziasztok!
Regisztráltam ide, és lenne pár kérdésem. Tényleg csak ötösével lehet feltölteni a képeket, vagy csak én nem találtam más megoldást? Lehet valahol látni, hogy hányszor néztek meg egy adott képet?
Tényleg nagyon sok a magyar. A főoldalon szinte csak magyar képek vannak.
A regisztrációnál a leírással szemben nem volt öt képes elbírálás. Nekem legalábbis egyből küldtek jelszót és fel tudtam tölteni a képeket. A képek elbírálása nagyon gyors!

Ungor · web.axelero.hu/ungorf/ 2008.03.12. 09:20:24

Én is regisztráltam, de sajnos csak öt képet lehet küldeni. Próbáltam csak egyet megadni, de nem ment. Elég kezdetleges más ügynökségekhez képest az oldal, egyelőre semmilyen statisztikát nem találtam, és mivel eladásom még nincs, csak várakozok. Mivel nekem minden képemet elfogadtak, így erről semmit sem tudok egyelőre.

vjani 2008.03.23. 20:09:11

Regisztráltam, jelszót is kaptam, csak éppen feltölteni nem tudok.

kavita 2008.03.23. 20:42:56

Pedig egyszerü a feltöltés. Fenn a menüben bal oldalon van hogy Photografer, és My Accont, My Photos, My Order Photos, és ez alatt van az ami neked kell: UPLOAD NEW PHOTO

Itt tudod egyszere 5 képet feltölteni, bár volt régen limit, nem ment fel néha nekem egyszere 5 kép, ezért egyszere kettőt töltöttem csak.

anderm 2008.03.28. 09:58:43

Egy ideig nekem sem ment, de aztán valamitől megjavult. Utána meg a krediteket nem mutatta, amíg nem volt letöltés. Kicsit rendezetlen sztem az oldal. Statisztikában sem túl erősek (vagy csak én nem találom hol lehet megnézni pl. hányan kattintottak egy képre? vagy egyáltalán bármi infót...).
Cserébe nem túl válogatósak. Ahogy néztem a model release se nagyon érdekli őket. Amikor kérdeztem hogy lehet feltölteni, azt írták töltsem ugyan oda, ahova a képeket, vagy küldjem el neki mélben. :)

Imagcom 2008.04.09. 07:32:52

Anyit tolhettek fel amenyit akartok -5 vel es utanal lehet a kulcsszavakat feltolteni
Imagecom

kavita 2008.05.13. 08:02:06

Hát ez biza 2-3 hete nem jön be nekem. A fene szájukat. Egy csomó munkám ebbe is odaveszik mint a Lucky-ba? Azt hiszem nem érdemes kísérletezni, hanem a 6 legjobbal foglalkozni és kész.

anderm 2008.05.14. 12:36:40

Nézelődtem, de nem találtam semmi kósza hírt a neten, hogy mi van velük...
Kár érte, egész jól pörgött (legalábbis az én szintemhez képest). :(
süti beállítások módosítása