Legújabb csengőhangok

007 Csengohangok 120x600

Stockphoto blog

Stock fotózással kapcsolatos információk. Aki szeretne fotóival pénzt keresni, az itt megtalálja a számára megfelelő ügynökséget! Nem csak profi fotósoknak van lehetőségük pénzkeresésre! Bárki regisztrálhat és tölthet fel képeket értékesítésre. Jó böngészést, regisztrálást, töltögetést! Bárkinek gondja akad a regisztrációval, szívesen segítünk! Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is. Üdv Maxatee

Póker termékek

Utolsó kommentek

STOP SPAM mozgalom

Stop spam mozgalom!

Címkék

123rf (13) absolutvision (1) adó (1) agency (19) alamy (2) állvány (1) andresr (3) arcurs (2) bankkártya (1) banner (23) bigstockphoto (4) blog (3) bnps (1) business (3) canon (1) canstockphoto (3) credit card (1) crestock (2) csekk (1) digitalstock (1) divat (1) dollár (1) dreamstime (10) dreamstimefotó (1) egészség (1) engedély (1) éület engedély (1) featurepics (5) felszerelés (1) feltöltés (1) fénykép (2) fényképezés (2) fényképezőgép (1) film (1) fizetés (2) fotó (42) fotolia (8) fotósuli (1) fotóügynökség (1) fotózás (25) fotó ügynökség (9) free (2) galéria (1) gallery (1) gettyimages (2) grafika (1) gyűjtemény (4) hunstockphoto (1) image (1) imagecatalog (1) ingyenes (2) iskola (1) istockphoto (12) jogdíjmentes (34) joruba (1) jutalék (1) kép (32) képgaléria (2) keyword (1) kulcsszó (1) luckyoliver (6) mastercard (1) maxatee (2) microstock (15) micro agency (6) modell (1) modell engedély (1) moneybookers (1) nikon (1) objektív (1) objketív (1) online fizetés (1) paypal (3) pénz (8) pénzfogadás (1) pénzkeresés (50) pénzküldés (1) photo (41) photo agency (33) picture (2) portré (1) prostockmaster (1) royalty (34) royaltyfree (2) royalty free (32) shutterstock (15) statisztika (1) stock (41) stockfotó (2) stockphoto (6) stockphotoblog (25) stockphotogallery (5) stockxpert (13) stock fotó (34) stock photo (6) stúdió (1) suli (1) szavazás (2) tanítás (1) ügynökség (38) upload (2) vaku (1) vélemény (1) videó (9) visa (1) werk (2) yuri (3) yuri arcurs (4) zoonar (1) Címkefelhő

Blog érték


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?

2007.05.02. 19:42 Maxatee

Featurepics

Royalty free stock photo agency - Jogdíjmentes fotó ügynökség

Featurepics egy egyszerűnek tűnő oldal, de annál összetettebb. Itt lehetőség van, hogy megadd a képeid árát, így sokkal több a jutalék is ami jár egy eladás után! Képmennyiséget és eladásokat tekintve a középmezőnybe tartozik, ennek ellenére szerintem érdemes regisztrálni, amit a lenti linken meg is tehetsz! További hasznos információk a kommentekben. Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is ezzel az oldallal kapcsolatban. A bannerra kattintva lehet regisztrálni. Regisztráció előtt a böngészőben a beállításoknál a cookiek (sütik) törlése javasolt.



_______________________________________________________________________________
A pókerezést kedvelőknek ajánlom a poker.xlicit.hu oldalt, érdemes licitálni...

17 komment

Címkék: fotó kép banner pénzkeresés royalty free photo stock royalty ügynökség stock fotó 123rf photo agency jogdíjmentes featurepics stockphotoblog


A bejegyzés trackback címe:

https://stockphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr8466405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sorry 2007.05.04. 15:06:26

Valóban egy egyszerű oldal, de pénzkeresés szempontjából szerintem nem elhanyagolható. Az is tetszik benne, hogy saját magad tudod a képeid árát megadni.
Bár a sok képfelhasználási licenszbe én eléggé elvesztem...

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.05.04. 19:33:10

Kedves Sorry!

Őszinte leszek én se tudom pontosan melyik a legjobb. Én a "Royalty Free Small Business Extension" nevű licenszet használom. Edig ezzel nem volt semmi gond.

Üdvözlettel: Maxatee - admin

Még a fenti leírásból kimaradt, hogy lehetőség van vektoros grafika feltöltésére ezen a stock oldalon.

Logoss 2007.05.04. 19:42:19

Én is csak jókat tudok mondani erről az ügynökségről! Nagyon tetszik az hogy van lehetőségem megadni a képem árát, persze bizonyos határokon belül! Egy képpel sokkal többet lehet kereseni egy letöltés esetén. Legutolsó letöltésnél pl 7$-árt kerestem. Persze nincs olyan mennyiségű letöltés mint azokon a stock oldalakon ahol letöltésenként 0.25 $ körül fizetnek. Ezért érdemes több oldalra regisztrálni, ahogy Maxatee is állandóan emlegeti. :)

kavita 2007.07.12. 16:04:33

Szia

Ki miyen árat ad meg a képeinek? mennyit lehet és érdemes hogy pörögjön?
Ötlet javaslat?

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.07.13. 15:12:09

Én 15$ szoktam megadni! - bár pörgésről nem beszélhetnék :)

Üdvözlettel: Maxatee - admin

Ungor Ferenc · http://web.axelero.hu/ungorf/ 2007.10.09. 17:46:47

Nekem alig van itt eladásom, a többi ügynökséghez képest teljesen leült.
Nézegetik a képeimet, de egyet sem vettek belőlük, pedig már levittem 1 dollárra az összeset.

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.10.09. 19:51:17

Enél az ügynökségnél én pont másként tettem, felvittem az áraimat 10-15 dollárra. Igaz nem volt nekem se sok eladásom, de azokon legalább 7-10 dollárt kerestem. Én helyedben felemelném az árakat, hisz láthatod, 1 dolláros árnál sem kapkodnak a képeidért. Próba szerencse. Veszíteni nem fogsz vele.

Üdv Maxatee -admin

Ungor Ferenc · http://web.axelero.hu/ungorf/ 2007.10.11. 14:15:03

Kedves Maxetee!

Köszi a tanácsot, megfontolom. Elsőre jó ötletnek tűnik. Még annyit árulj el, hogy TE melyik képfelhasználási licenszt választod, mert már arra is gondoltam, hogy az lehet a baj, hogy nem a "legpőrgősebben" vagyok.

Üdv. Feri

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.10.11. 18:30:33

Kedves Feri!

Én a Royalty Free+Extension licenszet szoktam megadni, pontosan meg nem mondom mit takar. A royalty free az egyértelmű, az extension, meg valami kibővítést jelent.
Amúgy van valami javaslatod, milyen kérdést lehetne szavazásra bocsátani a stock fotózással kapcsolatban?

Üdv: Maxatee -admin

Ungor Ferenc · http://web.axelero.hu/ungorf/ 2007.10.12. 18:21:00

Kedves Maxatee!

Szerintem az lehet még érdekes, hogy ki hány ügynökségnek dolgozik, illetve mi lehet az optimális szám, hogy a pörgőseket kellően lehet bővíteni, és a pénzt alig hozók sem vesznek el sok időt.

Üdv.
Feri

kavita 2007.10.13. 00:31:38

Én is bajban vagyok itt ennél az ügynökségnél. levettem minimális összegre a legujabb képeket, royalty free raktam, másik felét meg extensionba.
semmi, hiába 1-2 dollár nem érdekli öket.

Hát sok oldal van amivel nem érdemes veszödni. én ugy taoasztaltam csak időkidobás sok oldal. Ha pl van olyan hogy hasonlo képeket egyszere lehet feliratozni akkor szenvedek vele, de ha egyesével és amugy sincs pörgés hanyagolom. Tényleg idpocséklás.

Ungor Ferenc · http://web.axelero.hu/ungorf/index.html 2007.10.13. 17:14:22

Közben olvasgattam a fórumot a featurepics oldalon, és mások is erőteljesen panaszkodnak, hogy nincs semmi eladásuk. Persze a moderátor egyfolytában bizonygatja, hogy növekszik az oldal látogatottsága, és nem egy halott oldal, de a sok hozzászólás miatt nem túl meggyőző.

kavita 2007.11.09. 14:03:15

Tetszik az oldal mert tetszetős, de azon kivül ennyi. Nekem is ugy tünik hogy ez is egy halott oldal. Igaz megvolt multkor első eladásom, de semmi több.
Elötte nagy lelkesen az uj képeket 1-2-3 dollára áraztam be Free és free exention felhasználással, de semmi. hozzá se szagoltak. Szóval ha még foglalkozom ezzel az oldalal minimum 10-25 dolcsi között állitom be mert igy sincs eladás.

Ungor · web.axelero.hu/ungorf/ 2007.11.09. 15:44:29

Én is felemeltem a képek árát (10$), mivel nem akarok foglalkozni ezzel az oldallal. Új képeket nem küldök be, és az egyenkénti törlés helyett most inkább a magas tarifát választottam. Érdekes, hogy pár órával korábban, mielőtt eldöntöttem, hogy befejezem itt a ténykedést véletlenül eladták az egyik képemet, akkor még 1 dollárért, amiből megkaptam 70 centet.

realzsbanhidi 2008.01.21. 21:26:42

esetleg itt tudja valaki, hogy hogyan kell vektort feltölteni?

:D

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2008.01.24. 11:36:50

Kedves Realzsbanhidi!

Első lépésként feltöltöd a nagy felbontású jpg-t. Az infó kitöltésénél bejelölöd, hogy illustració és nem fotó!
Ezek után, ha elfogadják, akkor az Ad EPS to existing file-nál lehet feltölteni!

Üdv Maxatee - admin

realzsbanhidi 2008.01.24. 12:21:47

Köszönöm szépen!!!!!

:D
süti beállítások módosítása