Legújabb csengőhangok

007 Csengohangok 120x600

Stockphoto blog

Stock fotózással kapcsolatos információk. Aki szeretne fotóival pénzt keresni, az itt megtalálja a számára megfelelő ügynökséget! Nem csak profi fotósoknak van lehetőségük pénzkeresésre! Bárki regisztrálhat és tölthet fel képeket értékesítésre. Jó böngészést, regisztrálást, töltögetést! Bárkinek gondja akad a regisztrációval, szívesen segítünk! Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is. Üdv Maxatee

Póker termékek

Utolsó kommentek

STOP SPAM mozgalom

Stop spam mozgalom!

Címkék

123rf (13) absolutvision (1) adó (1) agency (19) alamy (2) állvány (1) andresr (3) arcurs (2) bankkártya (1) banner (23) bigstockphoto (4) blog (3) bnps (1) business (3) canon (1) canstockphoto (3) credit card (1) crestock (2) csekk (1) digitalstock (1) divat (1) dollár (1) dreamstime (10) dreamstimefotó (1) egészség (1) engedély (1) éület engedély (1) featurepics (5) felszerelés (1) feltöltés (1) fénykép (2) fényképezés (2) fényképezőgép (1) film (1) fizetés (2) fotó (42) fotolia (8) fotósuli (1) fotóügynökség (1) fotózás (25) fotó ügynökség (9) free (2) galéria (1) gallery (1) gettyimages (2) grafika (1) gyűjtemény (4) hunstockphoto (1) image (1) imagecatalog (1) ingyenes (2) iskola (1) istockphoto (12) jogdíjmentes (34) joruba (1) jutalék (1) kép (32) képgaléria (2) keyword (1) kulcsszó (1) luckyoliver (6) mastercard (1) maxatee (2) microstock (15) micro agency (6) modell (1) modell engedély (1) moneybookers (1) nikon (1) objektív (1) objketív (1) online fizetés (1) paypal (3) pénz (8) pénzfogadás (1) pénzkeresés (50) pénzküldés (1) photo (41) photo agency (33) picture (2) portré (1) prostockmaster (1) royalty (34) royaltyfree (2) royalty free (32) shutterstock (15) statisztika (1) stock (41) stockfotó (2) stockphoto (6) stockphotoblog (25) stockphotogallery (5) stockxpert (13) stock fotó (34) stock photo (6) stúdió (1) suli (1) szavazás (2) tanítás (1) ügynökség (38) upload (2) vaku (1) vélemény (1) videó (9) visa (1) werk (2) yuri (3) yuri arcurs (4) zoonar (1) Címkefelhő

Blog érték


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?

2008.09.15. 08:46 Maxatee

HuStockPhoto.com - egy magyar kezdeményezés

HuStockPhoto.com - egy magyar kezdeményezés

Nemrég indult útjára a HuStockphoto.com stockfotós oldal. Tagjai és a feltöltött képek száma folyamatosan növekszik. Egységáras és egyedi áras képek feltöltésére is van lehetőség. A feltöltött képek zsűrizés után jelennek meg a felületen. Vektorgrafikus illusztrációkat is várnak. Egyelőre csak magyar nyelven elérhető az oldal, de hamarosan angol, német, spanyol és egyéb nyelveken is elérhető lesz. Külön kiemelném a kívánság listát, melyre a leendő vásárlók tehetik fel igényeiket. A regisztrált fotósoknak lehetőségük van a kívánság lista alapján is képeket beküldeni. Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is ezzel az oldallal kapcsolatban.
 
 

 

31 komment

Címkék: fotó kép pénzkeresés royalty free fotózás agency royalty ügynökség stock fotó photo agency jogdíjmentes fotó ügynökség microstock stockphotoblog hunstockphoto


A bejegyzés trackback címe:

https://stockphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr61663933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jegoldo 2008.09.15. 09:01:30

Nem rossz kis oldal. Tetszik! Szinte minden funkció megvan mint a nagyoknál, csak egy a gond, nagyon kevés a kép, ergo eladás se nagyon van...sok sikert, ha lesz időm feltöltök én is :)

hunthomas 2008.09.15. 15:21:39

Valóban nem rossz. Regisztráltam rá, megnézzük mit tud :) ahogy lesz valami tapasztalatom írok! ;)

Boriszbori 2008.09.17. 10:21:44

Én is regisztráltam, eddig teljesen korrektül működik. Tényleg nagyon profi oldalnak néz ki, szerintem érdemes lesz használni. Tetszik ez a kezdeményezés kár, hogy még csak magyarul működik.

kavita 2008.09.17. 23:56:13

Szerintem teljesen felesleges vele foglalkozni. Százszámra vannak oldalak amik teljesen profik és nincsenek eladások. IDŐ pocséklás. bár az idő eldönti.
ez is olyan lesz vajon mint BNPS?

Boriszbori 2008.09.18. 09:08:55

Szerintem meg jó lesz ez! Mindenhez idő kell! Én már töltögetem a fotóimat ide fel. Úgy veszem észre, hogy egyre szigorubb az elbírálás, de gondolom ez mindenhol így volt. Ha elutasítják a képem, meg is indokolják.
Most kell kihasználni, hogy könnyü bekerülni. A fotóim meg majd eldöntik, maradok-e. Tanulni mindenképpen lehet. Ja és adtak már el képem! :)

Jegoldo 2008.09.18. 12:41:51

Boriszbori!

Melyik képedet adták el? Dobnál egy linket?

Marcello 2008.09.18. 16:41:47

Sziasztok!

Én is töltögettem már fel képeket, nagyon könnyen kezelhető és gyors a rendszer. Nekem is elutasították pár képemet, de attól még nincs harag... :-) Én személy szerint örülök ennek a magyar oldalnak. Kívánom, hogy legyen szerencséjük a készítőknek, mert látszik rajta, hogy komoly fejlesztés, sok munka van benne.

Reméljük a legjobbakat!

Boriszbori 2008.09.19. 07:47:23

Jegoldo: ebből a sorozatomból vettek meg kettőt. Másik 10 képemet elutasították. Van ez így.:)
www.hustockphoto.com/advanced_search_result.php?fotouser_id=6

csakisti · http://www.csakisti.extra.hu 2008.09.24. 10:47:37

Kíváncsian várom mi fog történni.
Először megadjuk a magyar kulcsszavakat, aztán meg majd kérik az angolt is?

Csaba 2008.10.14. 19:22:59

Gratulalok Isti ! Ugyesen toltod fel a jobbnal-jobb fotoidat, csak ugy kapkodom a fejem.
Szerintem az abszolut kezdoknek mindenkepp erdemes ezt az ugynokseget kiprobalniuk, en is itt kezdtem, szimpatikusak es turelmesek ha rossz kepet toltok fel.
Sajnos meg a banki atutalas idejerol es modjarol nemtalaltam infokat. Es ti ?
Chubby

csakisti · http://www.csakisti.extra.hu 2008.11.03. 11:13:50

Köszi Csaba!

Igazából nem tudom mennyire érdemes töltögetni, mert nem tapasztalok túl nagy forgalmat :-(
Bár a képek mennyisége is nagyon kicsi még.

Csaba 2008.12.03. 18:51:17

Sziasztok !

Elegge pang ez a blog mostanaban...

Megtudna mondani valaki. hogy milyen feltetelekkel fogadnak el egyedi arkategorias kepeket ezen az oldalon ?
Sajnos nincsennek erre alkalmas fotoim,de erdekel,mert nemtalalok infot rola.

Csaba

pexi 2008.12.04. 06:45:35

Sziasztok!
Csaba:
Én elég aktív tagja vagyok, és egyedi áras képemet is vettek már meg.
Elég szigorú az egyedi árkategóriás képelfogadásuk. Vagy tényleg egyedi és megismételhetetlen pillanat kell, hogy legyen a fotón, vagy nagyon ötletes, vagy művészi. De ezeket is csak nagyon jó minőségben. Nekem is elég sokat visszadobtak ebben a kategóriában.
Pexi

Csaba 2008.12.04. 22:51:02

Koszi Pexi !

Majd ha lessz olyanom, megprobalom.

Most megyek megnezem a galeriad.
Csaba

Zsótti · http://www.motorsport.photobudai.com 2008.12.04. 23:11:48

Hogy ez profi oldal??? Az alapja OsCommerce nevezetű ingyenes portálmotor, amit egy ügyesebb programozó 5 perc alatt feltör :-)

pexi 2008.12.05. 16:41:06

Én nem hiszem, hogy így lenne ahogy Zsótti állítja..

pexi 2008.12.05. 16:42:07

Megnézetem egy hozzáértővel, mert elég sok fotóm van fent!

pexi 2008.12.06. 16:09:51

Megnézettem, teljesen biztonságos! Tényleg profi oldal! :)

sunchild23 2009.01.10. 17:34:52

sziasztok!
ezzel találkozott már valaki? szintén magyar oldal...
www.cultiris.com

booo 2009.03.19. 20:39:54

Sziasztok!
Szerintem jó kis oldal ez, könnyen kezelhető meg minden, bár elég kevés fotó van még rajta, remélem hamarosan beindul.
Töltögettem fel én is pár vektorgrafikus illusztrációt és néhány nap múlva már vettek is belőle :D, úgyhogy ettől megjött a kedvem és mindig töltök ezt azt ha ráerek.
Ja, amúgy az angol nyelvű verzió már működik azóta, de majdnem olyan mintha a gugli forditojaval készült volna :), remélem javítanak még rajta.

pazvega 2009.03.31. 01:26:14

Sziasztok. Tegnap lecsekkoltam ezt a magyar ugynokseget, fel is toltottem rogton 25 kepet, amibol 19-et elfogadtak. Szerintem pont a legjobbakat nem fogadtak el, dehat ez szubjektiv...Szoval, amit abszolut pozitivkent eltem meg, az az, hogy percek alatt jovahagytak a kepeimet, es mar "tagolhattam" is azokat. Wow!
Ezt meg a SS sem tudja uberelni.
Ami viszont gaz, hogy rengeteg szinvonal alatti foto van fent. Nem is ertem, hogy hogy engedhettek, hogy ezek felkeruljenek??? Ezzel az ugynokseg szinvonalat is rontjak. Mit gondoltok?

booo 2009.03.31. 10:34:36

@pazvega:Szerintem is rontja a szinvonalat, hogy sok nem odaillő fotót/illusztrációt is elfogadnak. Nem bánnám azt se, ha néhány munkámat visszautasitanák, ha ezzel nőne a szinvonal. Abban bizom, hogy csak azért van ez igy, mert egyelőre nagyon kevés kép van és talán ha már több lesz, a feltételek is szigorodnak.
Először azt hittem, kivétel nélkül mindent elfogadnak, de ezek szerint nem.. Kiváncsi vagyok, milyen képedet utasitották el.

pazvega 2009.03.31. 11:37:17

ceruzakat fotoztam, azokat dobtak vissza, ezen a linken megtalalhatod:
Nem magamat akarom reklamozni, csak nem talaltam arra lehetoseget, hogy egy kepet beszurjak ide...Egyebkent lenne erre mod, ki tudja???

www.shutterstock.com/cat.mhtml?lang=en&searchterm=&anyorall=all&search_cat=&search_group=all&orient=all&photographer_name=pazdottir&searchtermx=&color=

booo 2009.03.31. 11:55:34

Nem hiszem, hogy van mód kép beszúrására, de reméltem, hogy valahol (blogon vagy mas stockkon) fenn van a kép.
Hát ezt igazán nem értem - mármint, hogy a ceruzás képeket visszadobták - mert a Shutterstock azért jóval szinvonalasabb, plusz a Hustockphoto-n a kivánságlistában kérnek iskolaszereket..

pazvega 2009.03.31. 12:07:15

eletlen, kicsi a melysegelessege es rossz minoseg indokokkal. Na mindegy, megegyszer nekivetem magam, csinalok meg par ceruzafotot:)

pazvega 2009.04.07. 11:29:36

azota toltottem meg fel vagy 20 fotot, de sajna mar egy hete ulnek rajta:( Elhamarkodott volt multkor a kijelentesem, hogy milyen jo, hogy rovid ido alatt elfogadtak.....

admin hustockphoto 2009.07.21. 10:22:15

@pazvega: Köszönöm, hogy foglalkoztok az oldallal.
Reagálnék az észevételeidre, ha megengeded. A ceruzás képeid azért lettek elutasítva, mert a háttered nem volt megfelelö. Tárgyfotóknál teljesen homogén és jól elkülöníthető hátteret kell használni.
Igyekszünk a képeket 24 órán belül moderálni. Sajnos nem mindig megy, rengeteg a feltöltés, rengeteg a rossznál rosszabb kép. Mindet egyesével nézzük meg 100%-os nagyításban.
Vannak felhasználóink akiknek már csak szinte szúráspróba szerüen nézzük a képeit, mivel mindig profi minőséget hoznak. Ilyen felhasználónk zsooofija is. :)
Remélem tudtam segíteni.

admin hustockphoto 2009.07.21. 10:31:14

@zsooofija: Igen, egyre szigorubbak vagyunk és leszünk a fotók, grafikák elbírálásánál. Egyelőre még elég kevés a fotó, grafika. Kitartásotokat kérjük. Haladunk azért, de még így nem tudjuk igazán reklámozni az eladási oldalunkat. Aki vevönk van, azok mind maguktól találtak az oldalunkra. :) Szóval meg lesz támogatva rendesen az eladási oldal is, de egyenlőre még jó fotósokat és jó grafikusokat várunk az oldalra.
Az angol is rendbe lesz szedve, már dolgoznak az ügyön.
Üdvözlettel: Admin

booo 2009.07.27. 16:08:29

@admin hustockphoto: Nagyon szurkolok nektek, hogy mielobb kijavitsatok a hibakat es megreklamozhassatok az oldalt.. (nem csupan onzetlensegbol persze:)). Amugy meg nagyon jol esett a dicseret - foleg, hogy csak hobbyillusztrator vagyok. Most epp szunetelek - mert szervizben a z laptopom - addig csak kezzel firkalok.. de fogok meg feltolteni rendszeresen, amint lehetosegem lesz.

Sinka 2010.05.06. 07:59:01

Nekem sorra utasítják el a fotóim. Nagyrészt meg is értem de ,hogy az f29-es rekesszel fotózott képeimnek kicsi a mélységélessége.ejnye.

Aladár Zágoni 2014.01.19. 10:10:09

erdeklodessel olvasom a fotozas uj lehetosegeit, ami termeszetesen az ANALOG fotozasban es szamitogep nelkul elkepzelhetetlen lett volna. Sajnos nem mai gyerek vagyok ,de epp ezert volt szerencsem a filmes/ laboros fotozast elsajatitani es a romaniai kemeny kommunista evekben fotoklubb tagkent resztvenni kiallitasokon. Ez afeltoltesi lehetoseg tenyleg nagyszeru dolog , egy masfalyta mentalistat igenyel, de a vilagszemlelet es a tapasztalat nem vesz karba gondolom, sot.....sziasztok
süti beállítások módosítása