Legújabb csengőhangok

007 Csengohangok 120x600

Stockphoto blog

Stock fotózással kapcsolatos információk. Aki szeretne fotóival pénzt keresni, az itt megtalálja a számára megfelelő ügynökséget! Nem csak profi fotósoknak van lehetőségük pénzkeresésre! Bárki regisztrálhat és tölthet fel képeket értékesítésre. Jó böngészést, regisztrálást, töltögetést! Bárkinek gondja akad a regisztrációval, szívesen segítünk! Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is. Üdv Maxatee

Póker termékek

Utolsó kommentek

STOP SPAM mozgalom

Stop spam mozgalom!

Címkék

123rf (13) absolutvision (1) adó (1) agency (19) alamy (2) állvány (1) andresr (3) arcurs (2) bankkártya (1) banner (23) bigstockphoto (4) blog (3) bnps (1) business (3) canon (1) canstockphoto (3) credit card (1) crestock (2) csekk (1) digitalstock (1) divat (1) dollár (1) dreamstime (10) dreamstimefotó (1) egészség (1) engedély (1) éület engedély (1) featurepics (5) felszerelés (1) feltöltés (1) fénykép (2) fényképezés (2) fényképezőgép (1) film (1) fizetés (2) fotó (42) fotolia (8) fotósuli (1) fotóügynökség (1) fotózás (25) fotó ügynökség (9) free (2) galéria (1) gallery (1) gettyimages (2) grafika (1) gyűjtemény (4) hunstockphoto (1) image (1) imagecatalog (1) ingyenes (2) iskola (1) istockphoto (12) jogdíjmentes (34) joruba (1) jutalék (1) kép (32) képgaléria (2) keyword (1) kulcsszó (1) luckyoliver (6) mastercard (1) maxatee (2) microstock (15) micro agency (6) modell (1) modell engedély (1) moneybookers (1) nikon (1) objektív (1) objketív (1) online fizetés (1) paypal (3) pénz (8) pénzfogadás (1) pénzkeresés (50) pénzküldés (1) photo (41) photo agency (33) picture (2) portré (1) prostockmaster (1) royalty (34) royaltyfree (2) royalty free (32) shutterstock (15) statisztika (1) stock (41) stockfotó (2) stockphoto (6) stockphotoblog (25) stockphotogallery (5) stockxpert (13) stock fotó (34) stock photo (6) stúdió (1) suli (1) szavazás (2) tanítás (1) ügynökség (38) upload (2) vaku (1) vélemény (1) videó (9) visa (1) werk (2) yuri (3) yuri arcurs (4) zoonar (1) Címkefelhő

Blog érték


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?

2007.05.02. 13:51 Maxatee

Fotolia

Royalty free stock photo agency - Jogdíjmentes fotóügynökség

Fotolia egy európai stock ügynökség! Ügyfelei nagy részei európából kerül ki, de folyamatosan terjeszkednek. A képfeltöltés egyszerű és a képelfogadás is gyorsan megy! Nekem egy nagyon szimpatikus ügynökség! Eddig az eladások is átlagosnak mondhatók! További hasznos információk a kommentekben. Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is ezzel az oldallal kapcsolatban. Az alábbi bannerra kattintva tudsz regisztrálni! Regisztráció előtt a böngészőben a beállításoknál a cookiek (sütik) törlése javasolt.


_______________________________________________________________________________
A pókerezést kedvelőknek ajánlom a poker.xlicit.hu oldalt, érdemes licitálni...

44 komment

Címkék: fotó kép pénzkeresés royalty free photo stock royalty ügynökség stock fotó 123rf fotolia photo agency jogdíjmentes stockphotoblog


A bejegyzés trackback címe:

https://stockphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr4266208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Golfics 2007.05.04. 12:58:39

A több mint 2 milliós képmennyiség valóban jelentős. Az európai országokban igen kedvelt, ez a többnyelvű ügynökség. Érdemes regisztrálni, lehet vele pénzt keresni.

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.05.04. 19:28:45

Igen ez valóban így van! Sok európai dtp, web stúdió, újság választja a "hazai" stock ügynökséget az amerikai helyett. A Fotolia is hatalmas jó képmennyiséggel rendelkezik, tehát méltán veszi fel a versenyt amerikai társaival.

nyul 2007.05.06. 20:36:02

Közepes bevételeket hozó ügynökség. A feltöltés viszont körülményes. Ne feledd, náluk prioritási sorba kell rendezned a kulcsszavaidat, ez nagyon sok munka és utólag már nem lehet módosítani. Ha engem kérdezel, egy kínszenvedés.

Tison 2007.05.08. 12:42:13

Valóban a középmezőnybe tartozik, de nekem mint amatór stock fotósnak ez is szép bevételeket produkál, főleg az utóbbi hetekben indultak be az eladások! Én erre a kulcsszavas dolgora nem is figyeltem eddig, ennek ellenére szépen nő a bevételem...

Tison 2007.05.08. 12:44:32

nyul: nekem sikerült utólag is módosítani a kulcsszavak helyzetét.

MakróFotós 2007.05.08. 19:13:04

Szinte mindent elfogadnak, ami az alapvető minőségi elvárásokat teljesíti. Eleinte időpocsékolásnak tekintettem, mert egy hónapig egyetlen eladásom sem volt. Aztán valaki bizalmat szavazott és vett egy képet. Azóta vannak letöltögetések, bár tized-huszadannyi sincs mint a shutteren. Szimpatikus, hogy van visszajelzés arról ,hogy ki vásárolta meg a képet. Egy kis szerencsével így nyomára lehet bukkanni, hogy hol használták fel a képed.

Szildy 2007.05.10. 13:37:47

MakróFotós: meg tudnád mondani hol találom a visszajelzést, hogy hol használták fel a képemet ? Van egy-két eladásom ezen az oldalon és kiváncsi lennék hova kerültek.
Az eljárásukat egyébként teljesen korrektnek tartom, kevés képet dobnak vissza és belátható időn belül el is bírálják a feltöltést.

Tison 2007.05.10. 16:27:24

Szildy: én csak az tudom, hogy a képeknél a my photos/sold photos alatt van egy details rész és ott kiírja hogy ki vette meg a fotót. Azt hogy mire használták fel, olyat én nem találtam sehol.

Garfiild 2007.05.10. 18:58:47

Szildy én ilyet csak az Istockphoto oldalon láttam a Designer Spotlite menüpont alatt. A hol a grafikusok, webesek feltöltök a kész munkát a mely az oldalról letöltött képből készült. Érdemes böngészi benne, bár én egyenlőre még saját képemet nem találtam a munkák között, sajna. :). De olyan szempontból is érdemes böngészni, hogy milyen típusú fotókra, grafikákra van szükség, illetve igény.

Gyuszkó 2007.05.10. 21:16:53

Sziasztok!

Szeretnék regisztrálni, de mivel külföldön élek az útlevelemben viszont magyar cím van megadva, nem tudom mit csináljak. Mit fognak nekem küldeni az otthoni címemre?

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.05.10. 21:34:07

Kedves Gyuszkó!

Csak azonosítani szeretnének, hogy nem e valmai kamu regisztráció. De nyugodtan megadhatsz otthoni címet, nem fognak semmit sem küldeni.
Ha bármi gondod adódna még, akkor itt felteheted vagy msn-en elérsz: mittl83@hotmail.com

Üdv: Maxatee - admin

MakróFotós 2007.05.10. 21:50:13

Szildy: ha megvan a vevő neve akkor googleban lehet rákeresni a cégre. Persze ahhoz nagy szerencse kell, hogy a képed megtaláld. A saját stockos nevedre is érdemes néha rákeresni, mert van designer aki a kép alá kiírja.

grapix 2007.05.11. 14:41:15

Sziasztok mindenki!

Tison!
\"nyul: nekem sikerült utólag is módosítani a kulcsszavak helyzetét.\"
Neked hogy sikerült?
Én a my photos alatt próbáltam a már feltöltött-elfogadott képeket edittel módosítani, de hiába állítottam a sorrenden, miután leokéztam (...na ez nem volt szép...) a változtatást, ugyanaz maradt a sorrendjük. Neked tényleg sikerült, vagy csak túl optimista vagy? :(
remélem tényleg működik - és el is mondod hogyan - mert eddig nem figyeltem erre. ... vagy késő bánat
üdv

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.05.11. 14:53:51

Kedves Grapix!

Rossz hírem van. Nyulnak és neked van igazad. Tison félrenézte, lehet hogy csak azt figyelte, hogy engedi "submitelni" a képet újra. De attól még nem változik meg a sorrend, visszaállítja az eredetire. Ezért sajnos az elején kell nagyon figyelni a sorrendre.

Üdv: Maxatee - admin

Grapix 2007.05.11. 15:08:32

Kösz Maxatee, bár nem ezt a hírt szerettem volna hallani... de legalább még nincs fent túl sok képem. Minden esetre nekem már hasznos volt a blogod :)

üdv Grap

egykutya · http://harmadikszem.blogspot.com 2007.05.30. 07:28:22

Azt jól értelmeztem, hogy ide csak szabványos képarányú fotókat lehet feltölteni (vagyis nem lehet akárhogy vágni őket)? Vagy ez a kitétel mit jelent?

"Fotolia accepts images files:
* with a minimum size of 1600*1200 pixels.
* with at least 2 Million pixels.
* with normal image proportions."

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.05.30. 08:48:33

Kedves Egykutya!

Érdekes felvetés, szerintem ezzel nem kell foglalkozni. Én eddig mindeféle arányú képet feltöltöttem és elfogadták. Eddig még nem volt olyan stock oldal, ami a fotókat pl ilyen indokkal utasította vissza, hogy nem szabványos képarányú a kép. Szerintem itt arra gondolhattak, hogy pl egy izolált, fehér hátterű tárgyfotó esetén ne legyen körbe nagy fehérség. Szóval izlésesen, arányosan legyen megvágva, ahogy a fotó témája adja.
Jó töltögetést.

Üdv Maxatee - admin

egykutya · http://harmadikszem.blogspot.com 2007.05.30. 09:27:29

Köszi a gyors választ :) Közben valóban elfogadták olyan képemet, aminek nem szabványos arányúak az oldalai.

Deka 2007.07.27. 15:58:05

Légyszi segítsetek!!!!!
Ezt a kifizetést nem értem.
mikor fizetnek? milyen módon?
Én Tag vagyok a www.fotolia.com -on de én nem küldtem személyim másolatát.
SEGÍTSETEK!!!!
e-mail címre írjatok légyszives...
Előre is köszi!!!!
aron.szalai@freemail.hu

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.08.12. 17:35:04

A My Credits alatt lehet a crediteket átkonvertálni és Paypalon vagy Moneybookersen keresztül kapohatod meg a pénzed.

Üdv Maxatee - admin

Ungor Ferenc 2007.08.22. 09:10:12

Lehet, hogy van valami trükkös mód, de hátrányként említeném, hogy utólag nem lehet bővíteni a kulcsszavakat.

bedecs.hu · http://www.bedecs.hu 2007.09.15. 16:01:38

Nekem már majd 140 képem van a fotolián és nagyon meg vagyok vele elégedve. Az valóban nem jó, hogy kulcsszót nem lehet hozzáadni később.
Amit ma vettem észre: Ha egy képed legalább fél évig nem aktiválod, akkor törlik a rendszerből, de a listában ott marad. Volt pár régi képem ami elkallódott és 2007 februári feltöltés. Ma be akartam azokat is regelni de sem a gyorsnézetet nem hozta létre sem a kis kéknyilacskára való kattintás után nem mutatta. Ergó azokat újra meg kell keresnem. :S

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.09.16. 15:23:45

Kedves Bedecs.hu!

Gratulálok a Fotolia-s sikereidhez! Csak ezen az ügynökségen vagy fenn? Mert ha igen, akkor nagyon ajánlom a Shutterstock, Istockphoto, Stockxpert, Dreamstime ügynökségeket. Ott is szép sikereket érhetsz el, sőt, szerintem ezeken az oldalakon még több bevételed lehet.

Sajnos a Fotolia-n vannak apróbb kellemetlenségek. Amúgy az ügynökségek nem szeretik sokáig tárolni azokat a képeket, amikhez nem adsz meg adatokat. Azok csak feleslegesen foglalják a szerveren a helyet.

Üdv Maxatee - admin

bedecs.hu · http://www.bedecs.hu 2007.09.16. 19:45:57

Igen, csak a Fotolián vagyok, sajnos a rendszeres frissítésre itt sem mindíg van időm, nemhogy több oldalon párhuzamosan. Nem vagyok profi fotós, nem ebből akarok megélni (egyelőre).

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.09.16. 21:36:44

Kedves Bedecs.hu!

Shutterstock ügynökséget szerintem ne hagyd ki, mert kellemesen fogsz csalódni. Egyébként nézd meg a Shutterstock részt és a kommentek meg fognak győzni, hogy annyi időt érdemes rááldozni.
stockphoto.blog.hu/2007/05/03/p66802
Csak fel kell töltened, hisz a Fotolia-n már megvannak a kulcsszavak. Persze nem akarok erőszakoskodni. :)
Amúgy adnál egy linket a fotolia-s galériádról? Kiváncsiak vagyunk rá. :)

Üdv Maxatee - admin

bedecs.hu · http://www.bedecs.hu 2007.09.17. 13:27:08

Rendben, utánanézek.
A Fotoliás galériám pedig itt találod: www.fotolia.com/p/233464

kavita 2007.10.31. 21:45:33

Most láttam, vettem észre hogy egy képért 50 pénzt is kérhetek, eddig 20 volt. A jutalék amit adtak az 33% és most 35%. Lehet ez azért mert elértem a 100 dollár eladást?

kavita 2007.12.25. 00:43:14

Mindenkinek

Kellemes Békés Karácsonyi ünnepeket Kívánok.

realzsbanhidi 2008.01.15. 20:56:33

és itt valaki tud a vektoros feltöltéssel kapcsolatban segíteni?

:D

ZHX!

Szabi 2008.02.03. 20:36:58

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne: nincs olyan lehetőség itt a fotolia-n, hogy címre küldjék ki a pénzt?

finnegan 2008.05.31. 20:01:40

Sziasztok,
Nemreg jelentett be a fotolia egy elofizeteses modellt az eddigi kredit alapu melle. Eleg sok kiabrandult hagot lehet hallani, en is inkabb averzioval nezek elebe az uj rendszernek. Kivancsi vagyok, ki hogy velekedik rola?

nayah 2008.08.07. 20:52:34

Cejasztok! Szeretnék pénzt keresni valamilyen képfeltötlögetős dologgal, de nem tudom hogyan kezdjek hozzá.

Valaki tudna segíteni nekem ebben? Fontos lenne, aki tud segíteni, írjon mail: swartz_engel@citromail.hu

köszi

justinb · http://www.justinfoto.gportal.hu 2009.07.24. 18:58:13

Sziasztok!
A fotolián, hogy kapok pénzt.
Olvastam fönt, hogy a creditetek át kell váltani.
Hogyan, valaki segítene.
Gondolom a "transfer credit" alatt
valami új jelszavak kellenek, mi ez nem értem, nem akarok hülyeséget csinálni.
Előre is köszönöm!

GO!photo · http://microstockphoto.blog.hu/ 2009.07.26. 13:56:14

@justinb: Fotolia strukturaja egy kicsit zavaros. Ez a recept: kattints a "Member Area--Credits--Files--Prifile--stb" menusorban a "Credits"-menure, majd itt a "Conversions" almenupontra, ezutan pedig van egy listaz eddigi konverziokrol, ami folott egy link, hogy Convert Credits. Udv-

grapcsaba 2009.09.05. 20:34:49

hali!

a t*k*m tele van a fotóliával!
igen, ez magánügy de szeretném tudni, hogy csak az én fotóimat utasítják vissza folyamatosan az utóbbi kb. egy évben
vagy paranoiás vagyok?! (... végülis a hangok ezt mondják...)

olyan képekről van szó, amiket pl. az istockon, shutteren stb. szó nélkül bevesznek.
van másnak is ilyen tapasztalata? veletek is szarakodnak? kezdek megborulni...

GO!photo · http://microstockphoto.blog.hu/ 2009.09.09. 12:14:50

@grapcsaba: Halli, az utobbi idoben a fotolia elkezdte novelni a lecet: mig istockek leginkabb a minosegre koncentralnak, s nem a piaci ertekre az elbiralasok soran (feltetelezeik, hogy ez kiderul ugyis az eladasokbol, melyet majd a keresomotorjuk figyelembe vesz), addig fotolia az eladhatosagot is probalja szurni az elfogadaskor. A minoseggel kapcsolatos visszautasitasok sem konzisztensek sajnos, igy eleg frusztralo tud lenni a review process. Sok szerencset!

grapcsaba 2009.09.10. 10:04:05

hát nem tudom, tipikus stock-fotókat próbálok felrakni, nem extra kisérleteket...
ha viszont megnézem az utolsó 300-at ("latest uploads") elég gyakran ütközök szerintem üzletileg használhatatlan vagy nagyon kevés eladást feltételezo képekbe. nekem úgy tunik, hogy inkább a grafikákra próbálnak ráállni, régen mintha több fényképet fogadtak volna el (...tolem biztos)
persze lehet hogy ezzel csak nyugtatom magam.

booo 2009.09.14. 22:11:20

@grapcsaba: Nekem most volt az elso elutasitasom naluk (szinten olyan ami mashol megy)... Raadasul furcsa mert elozoleg egy nagyon hasonlo illusztraciot elfogadtak. Ettol meg nem haragszom rajuk, az elbiralok is valoszinuleg emberek.

grapcsaba 2009.09.15. 09:11:30

@zsooofija: én viszont haragudni általában emberekre tudok.
... időnként fogalmakra is.

látom, alapvetően vektoros cuccokat raksz fel.
a minőségük miatt értem is, hogy eddig nem volt problémád ... grat!
nekem viszont a fotó elbírálásukkal van a baj. pláne mivel régen a sokkal gagyibb,
kezdő képeimet itt fogadták el a legnagyobb számban, most viszont dobálják vissza a jobbakat,
általában technikai problémákra hivatkozva. oké vsz. visszafejlődtem, na de csak náluk?!
... úgyhogy továbbra is töltöm fel a képeket és szoftosan bár, de utálom őket.
persze én is "valószínűleg" ember vagyok, én is hibázok... ;)
üdv cs

kustan 2011.10.05. 20:10:43

Hello! Kérlek segítsetek, a Fotolian regisztráltam, sorra elfogadtág a grafikáimat, de egyszer csak küldték h tölsem ki az adó űrlapot, na ebben tudtok segíteni? Nagyon jó lenne ha vki leírná h műxik a kitöltés.... kösziiii
süti beállítások módosítása