Legújabb csengőhangok

007 Csengohangok 120x600

Stockphoto blog

Stock fotózással kapcsolatos információk. Aki szeretne fotóival pénzt keresni, az itt megtalálja a számára megfelelő ügynökséget! Nem csak profi fotósoknak van lehetőségük pénzkeresésre! Bárki regisztrálhat és tölthet fel képeket értékesítésre. Jó böngészést, regisztrálást, töltögetést! Bárkinek gondja akad a regisztrációval, szívesen segítünk! Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is. Üdv Maxatee

Póker termékek

Utolsó kommentek

STOP SPAM mozgalom

Stop spam mozgalom!

Címkék

123rf (13) absolutvision (1) adó (1) agency (19) alamy (2) állvány (1) andresr (3) arcurs (2) bankkártya (1) banner (23) bigstockphoto (4) blog (3) bnps (1) business (3) canon (1) canstockphoto (3) credit card (1) crestock (2) csekk (1) digitalstock (1) divat (1) dollár (1) dreamstime (10) dreamstimefotó (1) egészség (1) engedély (1) éület engedély (1) featurepics (5) felszerelés (1) feltöltés (1) fénykép (2) fényképezés (2) fényképezőgép (1) film (1) fizetés (2) fotó (42) fotolia (8) fotósuli (1) fotóügynökség (1) fotózás (25) fotó ügynökség (9) free (2) galéria (1) gallery (1) gettyimages (2) grafika (1) gyűjtemény (4) hunstockphoto (1) image (1) imagecatalog (1) ingyenes (2) iskola (1) istockphoto (12) jogdíjmentes (34) joruba (1) jutalék (1) kép (32) képgaléria (2) keyword (1) kulcsszó (1) luckyoliver (6) mastercard (1) maxatee (2) microstock (15) micro agency (6) modell (1) modell engedély (1) moneybookers (1) nikon (1) objektív (1) objketív (1) online fizetés (1) paypal (3) pénz (8) pénzfogadás (1) pénzkeresés (50) pénzküldés (1) photo (41) photo agency (33) picture (2) portré (1) prostockmaster (1) royalty (34) royaltyfree (2) royalty free (32) shutterstock (15) statisztika (1) stock (41) stockfotó (2) stockphoto (6) stockphotoblog (25) stockphotogallery (5) stockxpert (13) stock fotó (34) stock photo (6) stúdió (1) suli (1) szavazás (2) tanítás (1) ügynökség (38) upload (2) vaku (1) vélemény (1) videó (9) visa (1) werk (2) yuri (3) yuri arcurs (4) zoonar (1) Címkefelhő

Blog érték


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?

2007.08.28. 08:34 Maxatee

Paypal

Paypal - online fizető és pénzfogadó rendszer

Tavaly szeptember óta működik Magyarországon teljeskörűen ez az online fizetési rendszer, azaz már nem csak fizetni lehet vele, hanem pénzt fogadni. A kilencéves Paypalt négy éve vásárolta meg az Ebay, jelenleg 55 országban több mint 100 millió regisztrált felhasználója van. A szolgáltatás sikerességét mutatja, hogy éves átlagban minden másodpercre 1128 dollárnyi, azaz 240 ezer forintnyi tranzakció jut. Bővebb információk a kommentekben. A lenti paypal bannerra kattintva van lehetőség regisztrálni. Regisztráció előtt a böngészőben a beállításoknál a cookiek (sütik) törlése javasolt.

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

_______________________________________________________________________________
A pókerezést kedvelőknek ajánlom a poker.xlicit.hu oldalt, érdemes licitálni...

65 komment

Címkék: banner pénzkeresés paypal royalty free business mastercard fizetés royalty visa online fizetés credit card


A bejegyzés trackback címe:

https://stockphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr32150884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.08.28. 08:44:32

A legtöbb stock oldalon ezt a pénzküldési rendszert tartják elsődlegesnek a Moneybookers mellett. Én ezt használom 1 éve sikeresen. Gyorsak, olcsók, megbízhatóak. Egyedül a regisztráció, illetve a többszintű azonosítás ami kicsit bonyolultabb, illetve hosszabb ideig tart.

Egy email cím az azonosítója a paypal számlának. Ezért fontos ne freemail, hotmail, gmail-es címet adj meg. Ezeke után következnek az azonosítások. Meg kell adni egy magyarországi bankszámlát. Erre küldenek egy kisebb összeget és ezt meg kell adni az oldalon. Ahhoz, hogy teljes legyen a szolgáltatások köre, meg kell adni egy dombornyomott kártyát is. Itt kizárólag "nagy" bankkártyákat fogadnak el. Egyenlőre ennyi, ha kérdés van...

Üdvözlettel: Maxatee - admin

Rezi 2007.09.08. 22:19:56

Én most csináltam magamnak egy "magyar" paypal számlát, de sajnos az első körben mikor pénzt akartam fogadni (mindössze 40 font) rögtön le is tiltotta a hozzáférérsemet. Érdekes, mert Angliában dolgoztunk, és ott rendszeresen utalgattunk probléma nélkül. Tud valaki erre magyarázatot? Most minden féle dokumentumot el kell faxolnom, hogy "levegyék" a kezüket a számlámról.

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.09.10. 14:59:12

Kedves Rezi!

Egy tippem van. Ha jól értem itt Magyrországon hoztál létre egy magyar paypal számlát. De Angliába próbáltál meg belépni. Ez egy biztonsági lépés a paypal részéről. Mivel nem magyar IP címről léptél be ezért a rendszer autómatikusan azt gondolja, hogy valaki illegálisan lépett be. Bár ha jól tudom ilyenkor felveszik veled a kapcsolatot, megkérdezik, hogy te léptél e be? Amúgy milyen dokumentumokat kérnek tőled?

Üdvözlettel: Maxatee - admin

Barbarosza 2007.09.12. 00:50:46

Sziasztok! Sok hasonló esetet hallottam, hogy korlátozták, zárolták a számlát, de ezt még akkor, amikor még nem volt elérhető Magyarországon a szolgáltatás. Sokan próbálkoztak ál amerikai IP címekkel átverni a paypal-t, de sokszor nem jött be. Amióta elérhető hazánkban, azóta nem hallottam ilyet. Szerintem is az történt, amit Maxatte mond. Remélem hamar sikerül megoldanod a problémát. Én is készülök külföldre, úgyhogy szívesen venném, ha megosztanád, hogyan sikerült feloldanod a zárolást. Kösz Barbarosza

kavita 2007.11.08. 00:57:43

Sziasztok

Atee!

A PayPalnél ha az ügynökségtöl átutalják a pénzt az dollárban marad meg, vagy átkonvertálja ez is az aktuális magyar valutára.
Ez azért érdekes mert ma kaptam pízt a SS-ről a moneyre és ott kapásból átváltotta nekem forintba, pedig most nem kellett volna mert a dollár csak 170 ftbe kerül. Szóval értitek. Ha nem muszáj akkor dollárban maradhatna a számlán és csak akkor hivná le az ember ha megerösödne, mert igy azért 8ezer ft uszott sajnos.

Ungor · web.axelero.hu/ungorf/ 2007.11.08. 09:36:22

Nekem a PayPal nem konvertálta, és mivel csak később kértem le forintba, így addíg maradt a dollár a kapott értéken.

joruba · http://www.jorubafoto.eu 2007.11.20. 20:13:50

Már hetek óta nyűglődöm ezzel a Paypal, de csak nem tudom magamnak átutalni a pénzt. Nem tudom van-e valakinek valami használható ötlete mi a teendő? Már a harmadik e-mailt írom nekik ez ügyben, de folyton ugyanazt válaszolják vissza. Távolítsam el a korábbi bejegyzést és írjam be helyeset. Kössz.

Na, szal átutalást akarok a saját bankszámlámra, ehhez megadom a szükséges adatokat de mentés után a számlaszám helyett csak egy rakat x-et ír ki a pénz meg postafordultával pattan vissza. Próbáltam náluk és az OTP-nél is érdeklődni, esetleg az a gáz, hogy a Magyországon a nevem ugye vezetéknév-keresztnév sorrendben szerepel, a külföldön meg (a Paypal-nál is persze) fordítva, de úgy tűnik már a kérdést sem értik (pedig nem egyszer tettem fel) Nem tudom van-e nektek bármi ezzel kapcsolatos tapasztaltotok.

Előre is köszi!

joruba · http://www.jorubafoto.eu 2007.12.13. 10:04:03

Tudtok mondani olyan webáruházat, ahol lehet fizetni Paypal-al?

grap 2007.12.13. 10:32:47

Szia Joruba!

Ha nem gond hogy külföldről vásárolsz akkor az ebayen szinte minden bolt a paypalt szereti!

joruba · http://www.jorubafoto.eu 2007.12.13. 11:39:20

Igen, az e-bay-t néztem és Tri-state-t és a Trendypod-ot találtam, de ők Európába nem szállítanak. Az Amazon reagált és írta, hogy sajnos nem fogadja el. A BHPhoto-nál elvileg lehet, de csak akor ha USA-beli, angol vagy kanadai vagyok. Úgyhogy momentán sakk :(

joruba · http://www.jorubafoto.eu 2007.12.13. 11:43:15

Ja egen, mindenképpen külföldön pontosabban tengerentúlról vásárolnék, mert a gyenge dollár miatt még vámmal, áfával is olcsóbb.

fefef 2008.01.23. 21:10:08

Sziasztok

Mit gondoltok a paypal megoldható úgy , hogy mondjuk anyám visa kártyájával regelek ?

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2008.01.24. 11:30:50

Kedves Fefef!

Nem, de ha jobban belegondolsz akkor elég fura lenne, ha megengednék! Ha nem akarsz visa kártyát kiválltani, akkor a paypal account fusson az anyukád nevén!

Üdv Maxatee - admin

fefef 2008.01.26. 10:12:42

sötét vagyok banki ügyekhez :D
na ezaz ha anyám nevére mehet a paypal akkor zsíros. köszi ;)

csakisti · http://www.csakisti.extra.hu 2008.02.14. 18:40:02

Szeretnék a paypal-ra reggelni, mert a SS zaklat, hogy utalnák a pénzt...

Szóval, már az elején bajban vagyok, hogy mit érdemes választani?
-Personal Account
-Premier Account
-Business Account
vagy ez mind1, és időközben is lehet változtatni?
Mindenképp dombornyomott kártya kell hozzá?
Vagy jó a VISA elektron is?

Egyenlőre ennyi, aztán jön a többi "hülye" kérdés.

Előre is köszi!

Isti

Mittlphoto 2008.02.14. 18:55:47

Kedves Csakisti!

Personal Account tökéletesen megfelel! Ha minden igaz, lehet közben is változtatni. Mindenképpen dombornyomott kártya kell, de megpróbálkozhatsz azzal amid van, de szerintem nem fog menni! Amúgy az accountok közötti különbség jól látható az elején, mikor regisztrálsz!

Üdv Maxatee - admin

csakisti · http://csakisti.extra.hu 2008.02.14. 19:16:44

Köszi!

Akkor mehetek a bankba dombor kártyáért...
Olyat írt az SS, ha nem veszem le a pénzt márc 4-ig, akkor törlik az eddigi bevételt?
Márpedig sztem addig nem lesz dombor kártya.

Isti

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2008.02.14. 19:37:50

Kedves Csakisti!
Mit ír pontosan az SS?
Hát ugye a banki átfutás 2 hét kb., legalábbis nálam annyi volt (OTP), utána jön a paypal-on az azonosítás, hát lehetséges, hogy március 4-ig nem leszel meg.

Üdv Maxatee - admin

kavita 2008.02.15. 14:42:35

Csakisti!

Regelj be a moneybookershez, és oda meg paypalhoz is emil cim kell, a shutterstockot meg szerintem nem érdekli neked magyar kárytád van vagy poker mert emil cim alapján utalja és azonosit a paypalnel és amoneybookersznél is. A moneybokersznél egyszerübb és gyorsabb a regisztráció( hátránya egyből magyarpénzbe váltják át az utalást. ) a shutteren meg ugy is egy emil cimet kell megadnod. ennyi.

Sok sikert.

Ambrits Tamás 2008.02.16. 07:47:45

"Mindenképpen dombornyomott kártya kell"

Ez így nem teljesen igaz. Nekem van magán és céges úgy nevezett "INternet" kártyám. Én ezeket használom a PayPal-hoz. Nem dombornyomott, de csak internetes tranzakciókhoz használható. Alszámla rendelhető hozzá, így annyi pénz van csak rajta, amennyit akarsz, nem a teljes számlád van "mögötte".

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.02.16. 09:10:52


Amennyire én tudom, már korábban is lehetett idehaza pénzt fogadni a Paypal számlákon. Mindeddig jókat hallottam a Paypalról (azon kevesektől, akik foglalkoztak vele); de még csak kevesen ismerik.

aranyhaj.blogspot.com

NEFERTITI 2008.04.21. 16:24:04

HELO MINDENKI

Kerlek segitsetek ha tudtok.kulfoldon elek es fel eve van paypal kartyam. most szeretnek utalni rola az otthoni szamlamra.ez egyatalan lehetseges??mindig valami email cimet ker.masik bankszamlara nem lehet utalni??biztos nagyon buta vagyok.:(eddig csak internetes fizetesre hasznaltam az mindig ok.HA TUDTOK SEGITENI KOSZI

NEFERTITI 2008.04.21. 16:28:38

ja bocs meg hozzateszem, hogy az otthoni otp-s szamlamra akartam utalni.

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2008.04.21. 22:48:48

Elméletileg a regisztrációnál meg kellett volna adnod a bankszámlaszámod.

csaba 2008.09.08. 23:19:06

Sziasztok !

Ennek a blognak a hatasara regeltem az SS en es a dreamstime-on,es rogton vannak kerdeseim.
Ennek a forumnak az elejen olvasom,hogy freemail cimmel ne regeljunk a paypal-on.Ez nem lenne gond de azt is olvastam,hogy a paypalra a stock oldalakon regelt email cim alapjan utalnak,oda viszont freemail cimmelregeltem. Akkor most mi van ? : )

Es nem baj ha kesobb regelek a paypal-on?

Talan nem faraszto a kerdes,koszonom,ha valaszoltok !

Csaba

Jegoldo 2008.09.08. 23:32:24

Szia!

Paypal-ra ne reggelj freemailel!
Ha az oldalra freemailel regisztráltál az nem gond, annak nincs köze a paypalhoz. Viszont az oldalon a beállításoknál külön meg lehet adni a paypal mail címet, ami lehet más mint amivel az oldalra reggeltél.

Remélem segítettem! :)

Dobnál egy linket SS galériádról?
Kiváncsi vagyok rá. Csak ne ide, hanem az SS bejegyzés alá, mert különben admin törli. :)

csaba 2008.09.09. 08:08:27

Szia Jegoldo !

Koszi a valaszt ,sokat segitett ! Meg csak tegnap regeltem,tehat sajnos nem tudok galeriat mutatni. Szeretek fotozni,de nem gondoltam,hogy stock fotozasra adom a fejem,igy kihivas volt a regeles is. : ) Tobb ezer kepet megneztem a nagyobb oldalakon,hogy lassam mi az elvaras,es a heten kuldok is 10-10 kepet nekik. Ha bejutok termeszetesen adok linket.

Koszi megegyszer a segitseget,ezekutan feljarok ide : )

anderm · http://mivanveled.freeblog.hu/ 2008.10.06. 22:12:40

Sziasztok!
Ma megjött az első utalásom!!! :)
Kérdésem az lenne, hogy a paypal automtikusan utalja a számlámra, vagy nekem kell intézkedni? Ha utóbbi akkor hogyan? Nem látok ilyen funkciót . :|

leiszlo 2008.10.07. 08:41:59

Szia Anderm!

Nem küldi automatikusan, Neked kell kérni. Withdraw, aztán kiválasztod a bankszámlát(dombornyomott kártya, erről már volt szó), aztán beírod, hogy mennyi az annyi és continue. Kb. 5-7 nap még átjön a lé, de nekem már volt olyan is, hogy 2 nap múlva levehettem a magyar bankszámlámról.

Sok sikert!

Üdv.: Leiszlo

anderm 2008.10.07. 09:17:08

Próbálom, köszi szépen!!

kavita 2008.10.07. 20:20:28

Sziasztok

Elakadtam a regisztrációval itt a paypalon.

dombornyomat kártyát tettem fel és vesz le pénzt a számláról, de azta nyanvadt 4 jegyü kodot az istenért se küldte. Szóval sikerült letiltatnom a kártyámat.

a bank nevet hogy adom meg?
mert K & H nem fogadta igy el.

leiszlo 2008.10.08. 08:09:31

Szia Kavita!

A 4 jegyű kódot a bankod kell hogy megadja, miután a paypal leemel a számládról 400 forintot (ezt később visszateszi). A névvel kapcsolatban legjobb, ha keresel a K & H-nál egy internetbanking-ban jártas ügyintézőt, mert a nagy részük még nem is hallott a paypalról. Én is köröket futottam a regnél, pedig csak a megfelelő embert kellett megtalálnom, aki keni-vágta ezt a dolgot.
Remélem tudtam segíteni.

Üdv.: Leiszlo

Hodito 2008.10.08. 08:54:52

Szia Kavita!

A bank nevével kapcsolatban én inkább a paypalnak írnék. Hisz a bank neve adott, azon ugyse tudsz változtatni.

Ird meg neki mailbe, hogy ez meg ez a bank neve, de amikor fel akarod vinni az oldalukra hibát jelez.

Szerintem megmondják mit tegyél. Lehet a jelet nem fogadják el és szöveggel kell kiírni.

anderm · http://mivanveled.freeblog.hu/ 2008.10.08. 10:12:43

Ha jól emlékszem a 4 jegyű kódot akkor kapod, amikor leemelik a 400 forintot a számládról. A megjegyzés rovatban kéne lennie.

Mfeco 2008.10.20. 16:55:33

Sziasztok!!

SS-ről szeretnék pénzt fogadni PayPal-on keresztül

Beregisztráltam,csináltatok egy dombornyomott kártyát.
Otp-nél

Ennyi elég?
Megadom az email címet és automatikussan a számlámra kerül a pénz?

Vagy a PayPal oldalon az accountomban be kell állítani még valamit? Onnan átkell kérni a rendes számlámra a pénzt?
Hogy működik ez pontosan?


Kösz a segítséget.

kay2 2008.10.21. 09:05:37

Mfeco!
Igen! Ennyi elég! SS-en beállítod hogy paypalon keresztűl kéred a lóvét és megadod a paypal címedet. Van ahol automatikusan küldik a lóvét máshol neked kell "kérni", amint elérted a limitet. SSnél asszem 100$ az alapértelmezett, de belehet állítani 75$ra is.

anderm 2008.10.21. 09:41:44

Mfeco!

Az SS utalja a paypal számládra (ahogy eléred a limitet, a rákövetkező hónapban). Onnan pedig te utalhatod az OTP-s számládra, amikor jónak látod. (Én például most utalnék, ha lenne mit, mivel a dollár az egekben:)

Mfeco 2008.10.21. 09:56:34

Sziasztok!

Köszi a gyors válaszokat.

Azt letudnád írni Anderm,h a pay palról hogyan tudom a számlámra tenni (utalni) a pénzt?

Nem használtam még soha.
Megadom a kártyám számát meg a bankszámlaszámomat és a request money-ban kell ügyeskedni valamit,vagy hol?

Ja és nyomd a képeket most jó a dollár nagyon.. tényleg ;)

A csekkezésről muszály volt már áttérni erre a pay palra mert OTP bekeményített minden csekket zárolnak 1 hónapra..

anderm 2008.10.21. 14:38:00

A My Account menüben a Withdraw menüpont. Ott pedig Withraw founds to your bank account.
Egyébként én is pont ezt kérdeztem pár hozzászólással feljebb.
Leiszlónak hála megtaláltam. :)

Mfeco 2008.10.21. 15:18:48

Köszi

Elkezdtem az elejétől olvasni a blogot,de a végére már pont meguntam mire ide értem volna..

Király!
Jó lesz ez

:)

Csaba 2008.10.22. 17:48:53

Tenyleg ! Azon gondolkodom,hogy regisztracional miert nemkell nekik a szamlaszam ? Igy aztsem tudjak melyik banknal vagyok. Most jut eszembe, minek is az nekik, mikor fizetek a kartyaval akkor sem kerdezik a bank nevet....

Bocs, kicsit zavart vagyok, mert most regeltem a paypalon.

Engem lebeszeltek a bankban a domborkartyarol,mert jo a netkartya is. Ehez kaptam uj kartyaszamot, lejarati datumpot, meg cvc2 szamot. Ezeket persze nem fogadta el a paypal, ezert kiprobaltam az eredeti kartya adatait,es az jo lett nekik. Tobb baratom is dolgozik bankban, en megis hulye vagyok hozza.

Megtudjatok mondani, mikor emelik le a 400 penzt a szamlarol ? Kivancsian varom az sms ertesitest. Tehat ha nemjon akkor valami zavar van.
Ugy erzem az itt olvasottak alapjan,hogy lehetnek problemak : )

kavita 2008.10.23. 10:49:04

Csaba!

Hát mikor beregisztrálod a kártyád számát és tovább lépsz küldenek egy smst amiben irják hogy lemeltek 400 pénzt és elméletileg ebben lenne egy négyjegyü kod.
Na én ezt a négyjegyü kodot nem találom igy nem tudok tovább lépni itt elakadtam a négyjegyü kodnál. Hol a fenébe tanálom én azt meg.

Csaba 2008.10.23. 13:08:46

Koszi Kavita ! Hat sajnos nem ertesitettek, valami nem stimmelhet.

Valahol itt olvastam,hogy a banknal megtudjak mondani azt a kodot, vagy az ebank utalasi rovataban is megkelene lennie. Azt gondolom,ha szemelyesen bemesz a bankba akkor megtudjak mondani.

anderm 2008.10.23. 13:15:41

Kavita!

Ha netbankkal hozzáférsz a számládhoz, akkor az adott utalás megjegyzés rovatában kellene lennie. Ha nem, akkor pedig a havi számlalevélen lesz rajta szerintem.

Csaba 2008.10.27. 17:07:58

Hat ez erdekes, regisztraltam a paypalon, mint ahogy azt mar tudjatok, es a 400 forintot nem vontak le a szamlamrol,viszont ertesitest sem kuldtek,amiert ez nemsikerult volna nekik.
Olyan mintha nem is akartak volna tranzakciot veghezvinni. Holnap mehetek a bankba,hulyet csinalni magambol. Majd beszamolok.

Csaba 2008.10.30. 16:41:57

Szoval az tortent, hogy a bankban ajanlottak a webkartyat,mert az olcsobb mint egy domborkartya,es ugyanolyan jo.
Meg is csinaltattam, viszont a paypal regisztracional nam fogadta el, gyakorlatilag ervenytelennek talalta az uj kartyaszamomat amit a webkartyahoz kaptam.
Ezutan elfogadta a normal kartyam adatait, viszont nem vont le 400 ft-ot, mivel nem dombornyomott.
A bankba visszamentem es ok mindent rendben talaltak a webkarimmal kapcsolatban. Probakepp a helpdesket is felhivtam es ok sem tudtak segiteni. Talan serultek a kartya adatai valahol a rendszerben.
Mivel mar regisztralni sikerult a regi kartyammal, de a 400 ft nem mozdult egy iranyba sem ezert akartam modositani a kartya adatait, hat ott nemfogadta el a kartyaszamot.
Rendelek normalis "domborkartyat" azzal talan sikerul.

Gondoltam leirom,mert ez is egy tapasztalat.

Hodito 2008.10.30. 16:45:19

A Paypal csak dombotnyomott kártyát fogad el, mivel valószínűleg ezek a legbiztosnágosabbak.
Visa Maestro Mastercard

Szóval teljesen felesleges mindenféle webkártyával próbálkozni.

Csaba 2008.10.30. 19:02:58

Neha nemtudom eldonteni, hogy az orszag legnagyobb bankjanal szandekosan szivatnak, vagyneha tenyleg nemtudjak mit ajanlanak az ugyfeleknek.

Tomee 2008.10.31. 07:45:53

Hoditó! Más lesz a probléma, mert én a webkártyámmal használom a PayPalt már pár éve és nincs vele gondom (MKB VISA)

hunthomas 2008.11.09. 09:22:03

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem: nekem sajnos nincsen dombornyomásos bankkártyám és ezáltal paypal-om sincs, viszont egy jó barátomnak mind a 2 van.

Kérdés: működik-e az ha paypal-ról utalunk nem dombornyomásos bankkártyára (jelenesetben hozzám)? Vagy akkor már teljesen mindegy, hogy dombornyomásos vagy sem?

Thomas

Peter 2008.11.15. 10:26:19

Direkt a valutás számlámmal csináltam az accountot!Dombornyomott visa bussines kártyával.Nekem olyan gondom van: fizettem paypal-al,semmi probléma,de a bankszámlámon már 2 euróval többet zároltak.Amire feldolgozta a bank,a paypal fizetés összege,meg a bankszámlán levont összeg között 6 euro különbség lett.25000ft feletti valuta lett utalva,tehát ingyenesnek kellett volna lennie.De ez összevissza váltotta az eurót forintra,onnan vissza.A végén meg dollárra.Most mi nem stimmel,mert ez így nagyon nem jó.Aki tud kérem segítsen ebben.Köszönöm előre is.Peter

Hodito 2008.11.15. 12:43:58

Szia Peter!

A paypal nem von le 25e felett ez 100%. Csak is a bankod vacakolhat az átváltással. A Paypal elküldi az összeget és kész, a többi a bank dolga. Melyik banknál történt ez?

Peter 2008.11.15. 13:21:41

Raiifeisen.A bankkal van a probléma,mert oda-vissza váltja a pénzt.Nem értem miért,eurós számláról megy és ugye eurót utalok.

csakisti · http://www.csakisti.extra.hu 2008.11.16. 16:32:54

Szia Thomas!

Nem kell dombornyomott kártya, nekem sincs, mégis megy a paypalom!

Csaba 2008.11.16. 20:53:30

Na, Isti ezt megmagyarazhatnad ! Eddig mindig azt olvastuk ,hogy kell a domborkartya.

Hodito 2008.11.16. 22:00:16

Egy biztos, lehet, hogy más kártyát is elfogadnak, de 100%, ha nem akarsz gondot, akkor dombornyomott legyen az a kártya.
Ez a tapasztalatom és a véleményem!

molly00713 2008.11.26. 23:36:18

Hali nekem olyan problémám lenne hogy nem szeretnék magyar banknál kártyát csináltatni (drága) igy találkoztam az ikobo-val ( www.ikobo.com ) ez egy internetes bank ami a regelésnél visa dombor nyomott kártyát ad (ingyen) vagy a neteller ( www.neteller.com ) igazábol az lenne a kérdés hogy el fogadja-e a paypal magyar reg.-nél?? Esetleg használ valaki ilyet???

Kék 2008.12.06. 17:33:18

Engem a következő érdekelne, ha tud valaki segíteni. Business accountot regisztráltam, magyarországi lakhellyek, működéssel. A hitelkártyát viszont nem engedte hozzárendelni. Valószínűnek tartom azért, mert a bank külföldi. Ilyenkor mit lehet tenni? Felejtsem el a paypalt vagy van valamilyen megoldás? Elviekben a regisztráció után a pp-tól kapok automatikusan egy számlát a rendszeren belül. Azt használhatom is, ugyancsak a rendszeren belül. Annyit tudok hogy a hazai unicredit banknál fel lehet tölteni kártya híján a pp accountot. Azt sehol nem találtam, hogy ezt az összeget ugyanígy le is lehet venni? Más... itt korlátozva van az utalás, és talán a fogadás összege is 110 ezer HUF-ra. Csak azután növelhetem a limitet, miután kártyát adtam hozzá. Remek...szóval tudna valaki segíteni ebben? Köszönöm

justinb · http://www.justinfoto.gportal.hu 2009.06.22. 19:27:31

Sziasztok, megint segítség kellene!
Reggeltem a paypal- hoz 1 hónapja.
Dombornyomott kártyával. Minden rendbenn, levonták a 400 forintot majd 5 nap mulva jóvá is írták.
Ez működik. Na, de a shuttterstok-on, ahol meg kell adni a paypal címet, ot nekem a freemail címem van!
-Így nem kapom meg a pénzem?
Honnan tudhatom meg a paypal levlelezési cimem, amit a SS- en meg kell adni?
Valaki segíthetne!
Egyszerűen csak belépek a paypalhoz, és belinkelem az explorerből Vagy hogy?

GO!photo · http://microstockphoto.blog.hu/ 2009.06.23. 00:42:12

@justinb: A 'Your Account' oldalon elvileg ket email cim van: az elso egy altalanos cim, melyen keresztul a shutterstock ertesitesek mennek, ez alatt pedig kulon van egy doboz,
'Paypal/Moneybookers Email Address
(if different)' felirattal, ide kell beirnod a Paypalhoz rendelt email cimedet.
Udv-

justinb · http://www.justinfoto.gportal.hu 2009.06.23. 14:47:39

Go!photo!
Igen ezt értem, de fölül (ezen a blogon) azt olvastam , hogy nem jó freemail címet regisztrálni.
Márpedig én a paypal-on azzal vagyok regisztrálva. Megnéztem a paypal-on ez az elsődleges E-mail címem ott a "freemail" címem van!
Lehet, hogy félre értetttem valamit?
"Jegolo" írásat olvastam (ezen az oldalon föntebb.) ,hogy ez így nem jó!!!!
Ahogy Te is Írtad, nekem "Your Accunt"-bann a paypal-os résznél is
a freemail címmel vagyok bent.
Ezt nem tudom hogy ez így jó-e!
illetve ha nem honnan tudhatom meg a paypal levelezési címem?
Félek ha az átutalásra kerül sor baj lehet ebből.
Ezért szeretnék ennek utánna járni .
A jócoportal nevű oldalon nagyon részletesen le van írva minden paypall regisztrálással kapcsolatban.
Csupán ez hiányos, nem értm miért nem jó a freemail cím, ha paypalhoz ezzel regiztem. Ebben segíts , ha tudsz.
Előre is köszönöm!
Remélem nem túl zavaros?

Jegoldol · http://kereskedo.blog.hu/ 2009.06.23. 15:36:08

@justinb: azért nem ajánlom a freemail-t, mert megbízhatatlan!
Ha nincsen saját domaines email címed, akkor ajánlom a gmal.com-ot!
Amúgy paypal-nál több email címet is hozzá tudsz adni! Tehát a freemailes is maradhat, de inkább csinálj egy gmaileset és azt ad meg SS-nél a paypal résznél!

justinb · http://www.justinfoto.gportal.hu 2009.06.23. 15:51:24


Jegoldol!
Na ez jóóó! köszi:-))))) Megcsinálom!
Miután megvan a gmail cím. Azt írom a ss-en a paypallos részhez? Csak a félreértések elkerülése végett.
Köszönöm a gyors választ!

justinb · http://www.justinfoto.gportal.hu 2009.07.20. 08:47:03

Sziasztok! Ma reggel megkeptam az első pénzem a PayPal -on keresztül . Köszönöm midenkinek elsősorban Jegoldolnak és Go!photonak a segítséget.
Jó ez az oldal!!:-)
Jó fotózást, minden olvasónak!

justinb · http://www.justinfoto.gportal.hu 2012.06.26. 20:46:45

Segítséget szeretnék kérni! A pay Pal küldött egy levelet miszerint elértem az EU által engedélyezett átutalható összeghatárt
130 nap mulva nem tudok pénzt átutalni "már, ha jól fordítottam. Áttérnék business számlára tudtommal ott nincs összeghatár. erről magánlevelezés útján szerenék valakitől tájékozódni. justinb@freemail.hu
Előre is köszönöm, hogy valaki kiokosít.
süti beállítások módosítása