Legújabb csengőhangok

007 Csengohangok 120x600

Stockphoto blog

Stock fotózással kapcsolatos információk. Aki szeretne fotóival pénzt keresni, az itt megtalálja a számára megfelelő ügynökséget! Nem csak profi fotósoknak van lehetőségük pénzkeresésre! Bárki regisztrálhat és tölthet fel képeket értékesítésre. Jó böngészést, regisztrálást, töltögetést! Bárkinek gondja akad a regisztrációval, szívesen segítünk! Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is. Üdv Maxatee

Póker termékek

Utolsó kommentek

STOP SPAM mozgalom

Stop spam mozgalom!

Címkék

123rf (13) absolutvision (1) adó (1) agency (19) alamy (2) állvány (1) andresr (3) arcurs (2) bankkártya (1) banner (23) bigstockphoto (4) blog (3) bnps (1) business (3) canon (1) canstockphoto (3) credit card (1) crestock (2) csekk (1) digitalstock (1) divat (1) dollár (1) dreamstime (10) dreamstimefotó (1) egészség (1) engedély (1) éület engedély (1) featurepics (5) felszerelés (1) feltöltés (1) fénykép (2) fényképezés (2) fényképezőgép (1) film (1) fizetés (2) fotó (42) fotolia (8) fotósuli (1) fotóügynökség (1) fotózás (25) fotó ügynökség (9) free (2) galéria (1) gallery (1) gettyimages (2) grafika (1) gyűjtemény (4) hunstockphoto (1) image (1) imagecatalog (1) ingyenes (2) iskola (1) istockphoto (12) jogdíjmentes (34) joruba (1) jutalék (1) kép (32) képgaléria (2) keyword (1) kulcsszó (1) luckyoliver (6) mastercard (1) maxatee (2) microstock (15) micro agency (6) modell (1) modell engedély (1) moneybookers (1) nikon (1) objektív (1) objketív (1) online fizetés (1) paypal (3) pénz (8) pénzfogadás (1) pénzkeresés (50) pénzküldés (1) photo (41) photo agency (33) picture (2) portré (1) prostockmaster (1) royalty (34) royaltyfree (2) royalty free (32) shutterstock (15) statisztika (1) stock (41) stockfotó (2) stockphoto (6) stockphotoblog (25) stockphotogallery (5) stockxpert (13) stock fotó (34) stock photo (6) stúdió (1) suli (1) szavazás (2) tanítás (1) ügynökség (38) upload (2) vaku (1) vélemény (1) videó (9) visa (1) werk (2) yuri (3) yuri arcurs (4) zoonar (1) Címkefelhő

Blog érték


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?

2007.05.03. 16:03 Maxatee

Shutterstock

Royalty free stock photo agency - Jogdíjmentes fotóügynökség

A világ egyik legnagyobb micro stock ügynöksége! Hatalmas képmennyiséggel és ügyféllel rendelkezik! Eladások számát tekintve a legjobb. Én az összes nagyobb oldalra regisztrálva vagyok! Az eladásaim 90%-át itt bonyolítom, tehát csak ajánlani tudom! További hasznos információk a kommentekben. Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is ezzel az oldallal kapcsolatban.
Ezen a linken van lehetőség a regisztrációra: Submit Photos to Shutterstock and make $$$!
Regisztráció előtt a böngészőben a beállításoknál a cookiek (sütik) törlése javasolt.



298 komment

Címkék: fotó kép banner pénzkeresés royalty free photo stock royalty ügynökség stock fotó 123rf photo agency jogdíjmentes shutterstock stockphotoblog


A bejegyzés trackback címe:

https://stockphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr5166802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2008.04.10. 16:24:42

Kedves Mindenki!

Ezt egy külön bejegyzésbe tárgyaljuk majd meg! Imagecom hamarossan ír egy kis összeállítást és ott majd meg lehet vitatni a témát! Ezek globális kérdések, nem a Shutterstock bejegyzés alá valók!

Üdv Maxatee -admin

AsianFan · http://photoblog.blog.hu 2008.04.10. 17:00:48

Én most épp az útlevéllel szivok,minek kell az nekik?Fogadjunk valami **** amcsi cég ez. Útlevelem lejárt már 13 éve és most ő miattuk nem fogok újat csináltatni.

pmarta 2008.04.11. 08:23:46

Imagecom összeállítását nagyon várom! Hétfőn szeretném feltölteni az első tízet, meglesz addig?

SS-al kapcsolatban: április 10-e óta új szabályzat van érvényben. Sajnos nem értek mindent, ezért az angolul jól beszélőket kérdem, mi az újdonság?

anderm 2008.04.11. 09:30:13

Imagecom, átjött a mail, megkaptam, köszönöm szépen. Hétvégére összeszedem magam, meg a kérdéseim, meg feltöltöm a képeket valahova. :) Köszi.

fluentlime 2008.04.11. 14:13:14

tudom hogy ez nem kifelyezetten vektoros blog de ha van valakinek tippje hogy vektornál corelból hogyan tudok úgy EPSt csinálni úgy hogy ne vágja szét a grafikát azt nagyon mgköszönném. Megpróbáltam Corelból AI ben elmenteni és Illustratorból eps re rakni de a blendet illetve a opacityt sem kezeli illetve a görbéik sem olyan tökéletesek mint a corelben.
valakinek any idea?
köszi előreis.

leiszlo 2008.04.11. 16:11:39

Kedves Fluentlime!

Ha feljebb lapozol, megtalálod a választ a kérdésedre. Krisztának is volt hasonló problémája, de neki is csak azt tudtam mondani, hogy (amint azt a FAQ-ban is leírják) nem lehet sem tranparency, sem drop shadow, vagyis minden olyan elem kizárva, ami bitképként jelenik meg az amúgy vektoros grafikában. Jó a Corelből Ai-ba, majd Illustratorból Eps-be elméleted, de előbb tüntesd el a "special effect"-eket. :-(
Ha van kérdésed, nyugodtan tedd fel, én is vektorokat készítek, talán tudok segíteni. :-)

Üdv.: Leiszlo

Imagecom 2008.04.12. 01:49:47

Szerintem ne ad meg az utleveledet hanem valamilyen mas fenykepes (alami) igazolopapirt. mint pl.
Jogositvany
Szemelyigazolvany (ha meg letezik ilyen)
Udv
Imagecom

AsianFan · http://photoblog.blog.hu 2008.04.13. 01:07:46

Irtam nekik, csak utlevelet fogadnak el.

Imagecom 2008.04.13. 06:03:07

Ahogy gondolod Nalam jo volt a Fenykepes vezetoi engedely
Udv
Imagecom

boccaccio 2008.04.13. 14:16:42

Szuper a videó, de mikor megnyitottam az oldalt, bíztam benne, hogy a hobby szinten fotózók is kamatoztathatják tudásokat. Ez nekem nagyon komoly. Mind a felszerelés, mind a téma... még csak nemrég kezdtem fotózással foglalkozni, úgy hogy mellette hivatali munkaidőben dolgozok, szóval még eléggé gyerekcipőben járok...Lehet, hogy rossz fórumon írok, de esetleg tudnátok olyan oldalt ajánlani, ahol természetképeket, hétköznapi emberekről portrékat is lehet eladásra kínálni? Köszönöm előre is a segítséget! Még egyszer szuperek vagytok!!!!

Imagecom 2008.04.14. 01:16:53

Mindenki valamikor elkezdte.

Jo minosegu kepeket - kulonosen model release form-al - akrhol eladhatod.
Nezz korul a piacon eloszor erezd, puhatold ki milyen stylusu kepek vannak elonyben.
s mihelyst ugy erzed hogy te is tudsz ilyet csinalni (nem lemasolni) akkor batral indulj el.
Sokszor mindenki megbotli, elesik de tanulunk belole es haladunk tovab.
Sok sikert !
Imagecom

pmarta 2008.04.15. 11:45:23

Help!!!
Tízből hatot elfogadtak! Tudom, hogy volt már kérdés ezzel kapcsolatban, de válasz nem...Szóval, ha megengedi hogy töltsek fel újra, az mit jelent? Mégis ki kell várnom az egy hónapot? Vagy feltölthetek még négyet a meglévő hat mellé? Vagy mind a tízet újra? Ti hogyan csináltátok?

AsianFan · http://photoblog.blog.hu 2008.04.15. 12:03:39

Imagecom:nem ahogy gondolom,hanem ahogy ők gondolják. CSAK útlevelet fogadnak el,kivéve ha az USA-ban vagy Ausztráliában élsz.
pmarta:szerintem ha nem tiltottak le, nem kell várnod semmit,töltsél fel nyugodtan. :)

elemér 2008.04.16. 12:04:09

Sziasztok

Ki hogy szokott zajt szürni mert ezek az agyamra mennek. Hová szürjem már tovább, mert lassan olyan mint egy festmény.

Ki milyen programot használ, és aki Ps-ben szür zajt hogyan állitja be az értékeket?


A másik kedves dolog hogy multkor ugy utasitottak el egy csomo képet hogy azt irták rá. 10 ből legalább 7 et el kell hogy fogadjunk:)))
Kedvesek nagyon, mert ez azokra vonatkozik akik most akarnak bejutni, nekem meg van fenn képem böven. Szóval néha pofátlanok és amilyen kedvük van ugy szelektálnak. Volt olyan képem amit vagy 20 szor utasitottak el azzal hogy szürjek zajt. mindannyiszor megettem, és soha se fogadták el.

majd honapokkal késöbb ujra feltöltöttem az eredeti verziot és elfogadták( ezen minimális zajszürés ha volt). Szóval gyakran furcsák.

Imagecom 2008.04.20. 01:41:35

Az en velemeny szerint nem erdemes "zajt szurni" tul sok kart tesz az erediti kepen es vegsosoron nem csak az szamit hogy a S.S. elfogadja vagy sem hanem, hogy megveszik e a kepet es ha megveszik nem fognak csalodni a minosegben (esetleg a vasarlo megjegyzi a fenykepeszt es ovakodni fog tole a jovoben).
ez az en velemenyem.
Imagecom

fluentlime 2008.04.29. 16:57:29

köszi a választ leiszló úgytűnik működni fog az AI-s változat .
blue skies :-)

Tomee 2008.05.14. 10:56:24

Kaptam egy levelet, hogy az SS-en 10%-al emelkedtek az díjak. Más is kapott?

Elemér 2008.05.14. 12:21:16

SZia Tomee!

Igen kaptam, és nem nagyon értetem hogy miért, de nyilván nem fogok reklamálni:))))

Azt irták mert elértem a 500 dollárt, azt pedig többszörösen elértem, így nem értettem. MErt azt tudtam hogy 500 dollcsit keresek emelik 20% a tétet, 0,25ről 30ra, de hogy 0,3 ról is emeljenek nem gondoltam volna. De nem baj. Sok kicsi sokra megy. Jó lenne 0,5 dolcsit kapni képenként.

Imagecom 2008.05.15. 01:58:49

Akinek a teljes eladasa (az osszeg amit Te kerestel naluk) $3000,00 fele emelkedett - azok kaptat $ 0.60 emelest kepenkent.
Imagecom

leiszlo 2008.05.15. 08:12:24

Sziasztok!

A Shuterstock fórumon már a múlt hónapban beígérték, hogy május 15. én "fizetésemelést" várhatunk,.... 14.-én jött a mail. Mentek a találgatások, hogy mennyi is lessz az annyi.
Bővebben az emelés mértékéről ezen a linken informálódhattok:
submit.shutterstock.com/earnings_schedule.mhtml.

Üdv.:Leiszlo

leiszlo 2008.05.15. 08:17:50

Bocsi, ezen jobban elérhető, a fórum is!

adam36 2008.05.18. 00:14:09

"Akinek a teljes eladasa (az osszeg amit Te kerestel naluk) $3000,00 fele emelkedett - azok kaptat $ 0.60 emelest kepenkent."

Természetesen sajnos csak 0,06 $ az az emelés :)

Imagecom 2008.05.19. 00:20:07

$0.6 onmagaban nem sok - de ha van sok - vagy jol forgalmazott kep, ilusztracio ez 20% emelest jelent - ne felejtsuk el hogy ez egy "Micro site".
Remelem hogy idovel az arak is emelkedni fognak - ha nem is az S.S.-nel. Mashol mar lathato a valtozas (Stokxpert). Persze ez csak az en velemenyem !
Udv
Imagecom

Fairybloom · http://www.veronikabakos.com 2008.05.21. 08:29:57

Nagyon érdekes ez az ügynökség, mondtátok, hogy pörög, de nem gondoltam volna, hogy ennyire!! :-) Másodszorra jutottam be, hagytam volna a fenébe ha nem találok rá erre a helyre, és akkor bekerült 10-ből 9 kép, amit 1 nap alatt 40-szer töltöttek le! Kicsit elgondolkodtam rajta, hogy mi lenne ha nem 9 hanem pl. 900 képem lenne fennt... :-) Az mennyire jellemző, hogy az új képeket veszik nagyon eleinte, aztán "lesüllyed"?

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2008.05.21. 08:46:16

Gratula a bejutáshoz!
A jó képek eladásai nem fognak annyira visszaesni! Az igaz, hogy az új képek eladásai pörögnek legjobban az SS-en!
Egyébként erről feljebb a kommentekben találsz bővebb információt, tapasztaltot.

Erről az oldalról regisztráltál? Csak mert nem látlak a referáltak között? Milyen néven? Belinkelnéd a galériád?

Üdv: Maxatee - admin

Fairybloom · http://www.veronikabakos.com 2008.05.21. 09:56:33

Nem innen regisztráltam, mert áprilisban próbáltam először, ezt az oldalt meg 2 napja találtam... :-)
Portfólióm itt még nincs, csak a 9 kép amivel bejutottam, de máshol vannak fotóim, pl:
www.123rf.com/portfolio/fairybloom/1.html

kavita 2008.05.21. 11:29:15

Szia Fairybloom!

Gratulálok a képeidhez ami weboldalon vannak, sok nagyon tetszik. Jó szemed és érzéked van.

A shutterhez is gartulálok. Én anno hét képpel jutottam be és 45 letöltésem volt. Vissza fognak esni, ezért folyamatos feltöltést igényel. Mig más oldalakon ugymond egy kritikus tömeg után kezdenek el dolgozni a képek, és megfogják közeliteni a shutteres letöltéseket vagy meg is elözik.

Nekem ez a tapasztalatom. Hogy kinél hogy müködik a Shutter nem tudom, nálam igy volt.

Szép a modell csaj.

Fairybloom · http://www.veronikabakos.com 2008.05.21. 12:20:23

Köszönöm, örülök, hogy tetszenek...
Igen, gondoltam hogy folyamatosan kell töltögetni és akkor mindig van képem az újak között?
Modell csaj? A portrékra gondolsz a stock oldalon? Mert ott csak önarcképek vannak... :P

kavita 2008.05.21. 13:10:54

Szia FAirybloom!

Van egy női ismerősöm. NAgyon tehetségesnek tartom, és ő is magáról csinál önportrékat. Nekem eszembe se jutna, de ti nők ügyesek vagytok. El se tudom képzelni hogy tudjátok megoldani, de amiket láttam képeket jók, és ha magad fotoztad meg föleg. Hogy állitasz éleséget és hasonlok. Kíváncsi lennék nagyon.

A shuttere érdemes mindig uj és ujabb képeket feltölteni. Bár én azon vagyok hogy össze a hozzam a 100 képet, amit minden nap legalább 20szor letöltenek. Ebben az esetben mindig egész magas forgalmad lesz. Amugy meg töltik az ujakat és arégieket, de nem lehet megmondani, megjosolni mikor melyiket fogják. Az első nap volt 40 letöltésed, másnap kb olyan 30-35, jön ahétvége, és ez le fog esni 10 alá.

A másik amit olvastam nálad. Sokan hagyják abba idő elött a stockfotozást mert nincsen sikerélményük a többi oldalon. Igazából a shutteren elért eredmények, ( pl hogy egy nap 40 letöltés) azok melyek inspirálják az embert. De kitartás és sok munka kell a sikerhez.

Valaki nem akar jönni a Pilisbe fotozni?

Fairybloom · http://www.veronikabakos.com 2008.05.24. 11:24:52

:-)) Hogyan állítok élességet? Sima AF... :-)) Tehát nem önkioldóval csinálok képet (bár már ez is előfordult) hanem vagy tükörből, vagy csak egyszerűen a karommal jó messzire tartom a gépet és katt... Azok a portrék amiket a stock oldalon láttál ilyenek, és rövid a karom, az obi meg 50-es (plusz a szorzó) szóval csak a fél arcom fért bele emiatt... :-))
A weboldalamon a kezdő kép meg tükörből van, de ez látható gondolom, mert rajta van a gép is... :-))
Kitartásom meg van, nyugi.. :-))

Szép napot!

kavita 2008.05.24. 20:08:41

szia Fairybloom

Szia kiváncsi lennék hogy az első nap után 40 letöltésed volt. Azota hogyan alakult? látom nagyon belehuztál, 87 kép van már fenn.

Amugy ha már bejutott az ember sokkal több mindent elfogadnak, mint mikor be akar jutni.

Imagecom 2008.05.25. 18:35:14

Szia,
Ne haragudj hogy beleszolok
"Amugy ha már bejutott az ember sokkal több mindent elfogadnak, mint mikor be akar jutni."
Az en velemnyem szerint NEM kozeledik a 4 millionyi keptarhoz szerintem egyre vallogasobbak lettek - ami nem is baj.
udv
Imagecom

Fairybloom · http://www.veronikabakos.com 2008.05.25. 21:36:53

Szia Kavita!
Azóta visszaestek a letöltések, de most megint nő ahogy egyre több képem vann fennt... Mondjuk nem olyan kifejezetten stock-fotós egyenképeim vannak, de ezeket is szeretik.. :-)) Éppen most léptem át a 100-as letöltést... Ha letelik a 90 nap, szép kis összeg fog összegyűlni, főleg ha rendszeresen töltögetek...
Amúgy én is azt vettem észre, hogy sokmindent elfogadnak, jól beijesztettetek hogy milyen szigorúak, de 85%-os volt az elfogadási arány.. :-))

zp 2008.05.31. 17:30:14

sziasztok, fairybloom, a weblapodon nagyon jó képeket láttam, meg lehetne nézni a stockphotos galériádat is? :)

_valt 2008.06.07. 11:34:58

Sziasztok!
a meg lehet változtatni Shutterben a képekre vonatkozó beállítást?
Gondolok én a Release information -ra.
Mert én azt adtam meg, hogy Release information: Editorial Use Only.
Valahogy ki lehet cserélni?

_valt 2008.06.07. 11:35:56

eggyátalán mit lelent az N/A?

Imagecom 2008.06.15. 15:07:11

"N/A" jelentese, hogy : erre az esetre ez "Nem Vonatkozik"

kavita 2008.07.11. 22:11:19

Sziasztok

hány figyelmeztetés után törölnek a rendszerből?

finnegan 2008.07.12. 23:09:47

Kavita: ezt tudnad pontositani? Nem vilagos, hogy milyen rendszerbol, milyen figyelmeztetes utan.... Kivancsi vagyok, hol fenyegethet egyaltalaban eliminacio....

kavita 2008.07.13. 10:48:33

Szia Finnegan!

A shutteren néha dobnak egy warningot a fiuk, és ezt a te saját accontodba meg tudod nézni. Azt hiszem a 3. nál törlik a regedet ha jól tudom. Néha ha rossz kisfiu vagyok és kaptam eddig kettőt. És ők ezt komolyan veszik.

finnegan 2008.07.14. 13:21:45

Kavita, a faq azt mondja, hogy 5 lehetoseg van, utana downgrade-elnek 'initial review' statuszba. Sok szerencset ;)

Fairybloom · http://www.veronikabakos.com 2008.07.24. 20:35:45

Sziasztok!
Csodálkoztam hogy 3 napja miért ötször több a napi eladás és most vettem észre hogy kinntvan az egyik fotóm a főoldalon (Featured Lightboxes--> Nem Artists) :-))
Tényleg már akartam kérdezni, hogy hol lehet megnézni hogy 1 képet összesen mennyien töltöttek le? Nem találom sehol...
Köszi!

leiszlo 2008.07.25. 10:35:37

Szia Fairybloom!

Gratulálok, hogy "főoldalas" lettél, NEW ARTIST. Hogy hányszor töltöttek le azt a PERFORMANCE STATS alatti details gombra klikkelve, napi szintre bontva, akár az élőző havi-évi "DOWNLOAD STATS"-ban meg tudod nézni. Ha a dátumra kattintasz, akkor bejön a napi adat kisképpel, feltöltési dátummal, eladási számmal és $$$-al.

További sok sikert!... csakígytovább

Leiszlo

kavita 2008.07.26. 14:21:36

Szia Fairybloom!

Számszerüleg az a napi 5ször több letöltés mennyit jelent? 100, 200 300 ?


Grat.
Nagyon jó az a kép

Fairybloom · http://www.veronikabakos.com 2008.07.27. 00:12:55

Leiszlo, napi bontásban én is látom, most adjam össze minden napnál? Kicsit macerás, gondoltam van valahol összesítés, mint pl Dreamstime-nál ahol rögtön a kép alatt látni hogy hányan nézték és töltötték le...

Amúgy köszönöm, kavita neked is! (kevesebb a letöltés, kicsit leálltam a feltöltésekkel... :-)) )

Fairybloom · http://www.veronikabakos.com 2008.07.27. 00:16:31

Közben rájöttem, köszi! :-)

hunthomas · http://hunthomas.deviantart.com 2008.08.05. 12:21:15

Sziasztok!

Regeltem az SS-re, az útlevelem okés volt (ahhoz képest, h 2 éve már lejárt). 10 képemből (ami 6 JPEG illusztrációból és fotóból ill. 4 EPS - és a mellé csatolt JPEG-ekből- állt) fél napon belül elfogadták azt a 6 JPEG illusz.t és fotót. Az egyik EPS-nél figyelmeztettek, hogy nem tudja beolvasni a rendszerük és, hogy töltsem fel újra a fájlt. Megtettem... igaz, hogy nem változott sok minden (mintha az az egy elveszett volna). Azóta a másik 3 EPS várakozóban van, mintegy már 4 napja... Nem tudom mi lehet a baj. Nektek van valami ötletetek? Tegnap este írtam az SS-nek, hogy mégis mi a probléma, de még nem válaszoltak rá. Ha esetleg valaki itt már járt hasonló cipőben akkor megköszönném ha segítene.

Előre is köszönöm!

leiszlo 2008.08.05. 14:56:52

Szia Hunthomas!

Ez a regisztráció utáni első feltöltésed? Mert ha igen, akkor át kell menni a "vizsgán", amiben 10-ből 7-nek kell megfelelnie, hogy bekerülj. Ilyenkor nem kell eps-t küldeni, hanem Jpg-t a vectorról is. Töröld az eps-t és töltsd fel a jpg-t, szerintem így hamar megnézik.

Üdv.: Leiszlo

hunthomas 2008.08.06. 10:03:27

Szia leiszlo!

Igen, az első feltöltésem volt. Végülis tegnap délután megjött az e-mail... 10ből 8at fogadtak el, és így bekerültem. Ma délelőtt pedig már megvolt az első letöltésem :))

Az lenne a kérdésem, hogy te hányas corellel dolgozol? Csak mert a 9es corelnél mikor az eps-t exportálom nem lehet kiválasztani a verzió számot és ez eléggé problémássá teszi a mentést.

Előre is köszi :)

Üdv.: Hunthomas

leiszlo 2008.08.06. 11:15:46

Szia Hunthomas!

Grat, hogy bent vagy a Shutter-on. Én X3-t használok, de látom a másik hozzászólásodban, hogy van CS2-d, az a legjobb. Corelben elmented AI8-ban és azt hívod be az Illustratorban, majd onnan mented eps 8-ba. Az illustrator jobban kezeli az eps-eket. Így egyből megvan EPS-ben, AI-ban és CDR-ben is a grafika, ezeket más helyekre is feltöltheted.

Én is kiváncsi vagyok a munkáidra, légyszi adj egy linket.

Üdv.: Leiszlo

hunthomas 2008.08.06. 11:50:56

Köszi!
www.shutterstock.com/gallery.mhtml?id=244726
Igencsak kezdetleges munkák még. De majd belehúzok! :)
Azt tettem legelőször, hogy elmentettem Corelben EPS-ként, majd azt megnyitottam CS2ben, és újból elmentettem csak ott már Illustrator 8as verzióban, csupán egy baj lett... többszörös méretű lett az eps fájl :(

Amúgy SS-en van vlm eps fájl méret korlát? vagy akár feltölthetem a 30 megás eps-t is?

Üdv.: hunthomas

leiszlo 2008.08.06. 12:51:15

Jó képek, menni fog ez!
Úgy emlékszem 5 Mb az eps korlát.
Máshova is feltöltöttél, vagy csak az SS-on vagy látható?

További szép napot és sok sikert!

Leiszlo

hunthomas 2008.08.06. 14:06:16

köszi:)
Még fenn vagyok a fotolián és a dreamstime-n pár képpel.

Melyik éri még meg nagyon? istock?

hunthomas

leiszlo 2008.08.06. 15:24:58

Az iStock-ot és a Stockxpert-et próbáld meg mindenképp. Az iStock az egyik legnagyobb, de az Xpert-en is töltögetnek szépen. Aztán a kissebbek (... sok kicsi sokra megy): 123RF, BigStockPhoto, Crestock, Vectorstock. Ez utóbbira csak vektorokat lehet feltölteni, de hónapról hónapra több jön be onnan nekem.

Leiszlo

anderm 2008.08.08. 09:26:36

Sziasztok!

Mit szóltok az új "on demand" letöltésekhez? Volt már valakinek (nekem még sajna nem)?
Én örülök neki. Bár egy kicsit furcsa nekem, hogy az ss fórumon hogy lelkendezik mindenki, és azt csak egy ember említi meg, hogy ők 4$-t kérnek egy képért, amiből én kemény 0.81$-t kapok. :\ Na mindegy, így is több, mint a 0,25$. :)

leiszlo 2008.08.08. 12:16:08

Halihó!

Nekem tegnap volt egy On Demand letöltés, 2,48 $ kaptam belőle, igaz vector volt, ami azt hiszem 10 $-t ér. Tényleg kevés, de az iStockphoton is kb ennyit kapok non-exclusive-ként. Az SS-nél minnél több a letöltésed, annál többet kapsz.

Üdv.: Leiszlo

hunthomas 2008.08.25. 01:48:50

Sziasztok!

Nekem tegnap este volt egy On Demand letöltésem, 1.88 $-t kaptam. Ez egy JPEG illusztráció volt. Nektek milyen sűrűn szokott ez össze jönni?

Üdv.: Tamás

Dávid 2008.09.12. 16:53:50

Sziasztok!
Nagyon jó blog, rendszeres olvasója vagyok. Sokat tanultam és megtudtam a stockfotózásról innen. Szeretném, ha segítenétek illusztrációkészítés területén. Bajban vagyok ezzel az .eps formátummal. Eddig a grafikáimat jpg kiterjesztésben töltöttem fel amiket photoshoppan szerkesztettem. Ami a problémám lenne, hogy amiket csinálok elmentem egyszer jpg kiterjesztésben és psd-ben. A psd képet megnyitom az illustratorban és innen mentem el eps formátumban. Ilyenkor 50-60 mb-os fájlok lesznek és ezeket visszadobálják, merthogy túl nagy.
Kérdésem az lenne, hogy mekkora felbontásban kell megtervezni, illetve milyen beállításokat kell az illustratornál alkalmazni amikor a vektor formátumot létrehozom. Aki megértette az írományom, azt arra kérném, hogy segítsen a bajomon.:)
További szép napot! Üdv.: Dávid

awarydar 2008.09.27. 16:48:14

Hahó. Tegnap délután villám gyorsasággal elfogadták a frissiben megérkezett útlevelemet, amit azért kellett csináltatnom mert a rég lejártat nem fogadták el. Aztán feltöltöttem a 10 képet amiből 7 villám gyorsasággal el is fogadtak. A maradék 3nál nem értettem túlságosan a kifogásaikat, de túlságosan nem is érdekel, a lényeg, hogy bent vagyok. Viszont tök érdekes, hogy bír kiírja, hogy a galériámban 7 kép van ha rákattintok akkor a portfolióm üres. Ez miért lehet? Én vagyok a hülye?

hunthomas 2008.09.27. 23:52:55

Hello awarydar!

Várnod kell egy kis ideig (kb. 1-1,5 nap) míg megjelennek a képeid a galériában. Szerintem ez a "lassú" kulcsszavakhoz való párosításuk miatt van. A lényeg, hogy megvannak a képeid csak várnod kell egy ideig, hogy láthassad (addig sajnos a letöltők sem látják a kereséskor). Sok sikert!

Üdv.: Hunthomas

Mfeco 2008.10.27. 16:02:11

SZIASZTOK!!

Volt egy fedezetlen csekkem SS-ről.
OTP kifizette aztán 1 hónapra rá jelezték, hogy fizessem vissza a pénzt.
mert nem kapták meg az ellenértékét.

!!

Eddig ilyen nem fordult elő..
Írtam a contactban a supportnak.

Valakinek valami tapasztalat?
Ilyenkor ezt kifizetik ujra?
Azóta váltottam paypal-ra mert a csekkekkel sok a macera.
Zárolás stb.

finnegan 2008.10.27. 19:39:46

Ez nagyon bizarr. Errefele (USA) ez visszaelesnek minosul. Nem tartom elkepzelhetetlennek, hogy a magyar bank hibazott. Mivel ez penzugyi kerdes, en felhivnam a supportot, ugy, hogy a kezemben van a banktol kapott hatarozat, s ezt citalva erosen rakerdeznek, hogy hogyan tortenhetett meg ilyen. Ha csak szoban kaptal a bankodtol elutasitast, akkor nem lennek ennyire hatarozott, mert az, hogy egy banki alkalmazott mit habog, az nem sokakat erdekel, sokkal konnyebben leraznak. Hajra...

Mfeco 2008.10.28. 09:37:48

Sajnos nem beszélek olyan jól angolul,hogy belemenjek egy ilyen telefonbeszélgetésbe... De ha más nem lesz megpróbálom ezt is.Elég nagy érvágás ha az ember elkölti ezt a pénzt ugye és utána visszakell fizetni..

Amúgy az első gondolatom nekem is az volt h az OTP-be rontottak el valamit,rá is kérdeztem de aztmondták h az nem lehet.(persze)
Vagy a csekket álították ki rosszul kitudja..

Aztmondták h amikor le akarták kérni ezt a pénzt nem volt fedezet a számlán. A csekket meg majd visszakapom ha megjön pestről.
Más papírt nem kaptam róla.
Újra próbálkozni nem lehet.

De nem is tudom,h SS milyen alapon küldené el nekem ujra a pénzt,hiszen ha megkaptam a csekket úgy emlékszem 90 napig érvényes és elvileg beválthatom addig bármikor.. Vagy egyáltalán nyomon tudják e követni h le lett e vonva az ellenértéke a számlájukról.Elég sok pénzt fizetnek ki szerintem.

Hiába írtam levelet a supportnak nem írtak vissza semmit

kavita 2008.10.28. 11:37:45

Nekem is most bajom van az OTp vel mert utalam pénzt magamnak X összeget. És megérkezet az összeg, de X-7400 pénzzel kevesebb. Ilyen soha nem fordult elő. Majd én is utánakérdezek hogy ez hogy is van egészen pontosan mert valahogy ez nem koser. Tul sok a jutalék igy. ÉS ráadásul még van otp-s részvényem is. El is adom ma gyorsan ugy is emelkedik.

kavita 2008.10.28. 11:48:06

Hoppá!

most nézem vissza a történet, és ez már másodszor fordul elő, ebben a honapban. X-7400 zsét kétszer nyultak. Közel 16ezeret. Elötte mindig annyi érkezet amennyit átutaltam. Mert ha tételezzük fel az OTP-s számlám negativ lenne akkor is az X összeg amit utalok annyinak kell megérkeznie, és majd ők a számlán korrigálnak. De nincsen soha se ninuszbana számlám. Szóval érdekes. MAjd rákérdezek a banknál hogy ez hogy is van egészen pontosan. Hiszen a moneybokers forintban vezeti a számlámat és nem lehet az hogy utközben erösödött a forint vagy gyengült.

Hodito 2008.10.28. 11:54:08

Nekem ma jött meg utalás Paypalról, de nem vontak le semmit. Gondolom utólag már nem fognak.

Szerintem MB sem forintba tárolja, csak legfeljebb abban mutatja az aktuális árfolyamon.

mfeco 2008.10.28. 20:43:32

Ha érdekelnek valakit a fejlemények shutterről ezt a választ kaptam:

I am currently researching your claim. You shall receive an email within one
week regarding your payment.

Csaba 2008.10.28. 20:58:06

Mfeco ! Szerintem ebbol meg barmi lehet. Probalj meg eloallni valami egyezseggel,ha az email nagyon ledobbentene.

kavita 2008.10.30. 11:09:14

Voltam az Otp-nél hogy hogy is van az hogy kétszer is 7810 ft-vel kevesebb lett a számlámon jováírva. ők azt mondták hozzájuk csak ennyi érkezet, megmutaták aközleményben hogy látják mennyi lett utalva, de hozzájuk ezzel a 7810 ftvel kevesebb érdekezet. Azt mondták a Commersz banknál reklamáljak mert hogy őrajtuk keresztül jön apénz. Okés felhivom ez utobbiakat. Nekik nem ügyfelük, csak levelező partnerük. Ki faszomat verjek orrba hogy megkapjam a pénzemet, kezd a tököm tele lenni a köcsög bankosokkal.

Hodito 2008.10.30. 11:36:52

Hát érdekes! MB-hez még dobhatsz egy mailt, hogy szerintük mi lehet a gond?

Amúgy elvileg MB ennyit von le.
Withdraw money via bank transfer: € 1.80 flat fee
Withdraw money via cheque: € 3.50 flat fee
Withdraw money via credit/debit card (Visa only): € 1.80 flat fee

kavita 2008.10.30. 12:21:48

Hát ez az. ',8 dolcsi barátok között is jutányos áon is számolva, többszörös bruttóval 400ft az amit én használok és nem 7810 Ft.

kay2 2008.11.01. 15:42:20

Üdvözlök mindenkit. Olvastam hogy ilyenkor (október,november ) elég jók a letőltések a SS-en. Ez tényleg igy van? És akkor évközben valamelyest vissszaesnek a letöltések? Vagy nagyon visszaesnek?
Elöre is köszönöm a választ, sok letöltést mindenkinek!

harmatoslabu 2008.11.03. 12:07:19

Kavita,

más fórumon is olvastam, hogy többeknek hasonló gondjuk van a Moneybookersről hazautalással. Annyit tudtam meg, hogy a Commerzbank valahogy belépett a rendszerbe és ők intézik a magyarországi utalásokat. Persze ez még nem magyaráz semmit.
Ha sikerül megtudnod valamit, kérlek írd meg ide is, mert hamarosan én is utalnék, de ilyen feltételekkel nem szívesen.

harmatoslabu 2008.11.03. 12:57:55

Ezt találtam:
"Utánajártunk a dolognak a Moneybookers mizéria körül, annyi a lényeg, hogy a CIB felbontotta velük a szerződést, ezért átköltöznek egy másik magyar bankhoz, és ezen procedúra némi időt vesz igénybe, áthidaló megoldásként pedig a német bankukat iktatták be, arról, hogy erről miért nem tájékoztatták a felhasználókat, vagy hogy el lehetett e volna hagyni a 8000Ft-os pluszköltséget már nem szólt a fáma, de állítólag 2 héten belül visszaáll a rend, és decemberre igérik a plasztikkártyát is, mellyel majd minden ATM-ben és boltban használni tudjuk majd jó öreg Moneybookers számlánkat"

Mfeco 2008.11.06. 12:36:40

Sziasztok !

Egy gyors kérdésre tudna valaki válaszolni?

SS-ről paypalon keresztül hányadikára érkezik meg a pénz rendszerint?

( Csekken 20.-a körül.
Paypalon vártam h hamarabb de már 6.-a van és nincs rajta a paypal számlámon. )

Hodito 2008.11.06. 19:16:15

Gyors válasz!
MA

kavita 2008.11.06. 20:08:07

általában 15 ig, adott hó 15ig szokták mindig elküldeni. lehet hamarabb, de 15 ig biztosan ott lesz.

mfeco 2008.11.06. 21:04:07

köszi a gyors választ ;)

És megjött tényleg!!!!! :D:D

ZSÍÍR

finnegan 2008.12.05. 04:32:36

Sziasztok,
lattam, hogy vannak, akik csekkben vettek fel a penzuket. Tudnatok tanacsot adni, hogy milyen modszerrel a leghatekonyabb egy ilyen csekket bevaltani? S kb mik a feltetelek ehhez? (komisszio, kesleltetes, stb). Elore is koszonom a segitseget.

Udv-

kay2 2008.12.24. 13:29:49

Kellemes ünepeket mindenkinek!
üdv

Digoarpi 2009.02.23. 14:29:06

Sziasztok!Új vagyok ebben a stockos világban és nagyon sokat segítettetek már eddig is az írásaitokkal!Köszönöm!Egy kérdésem lenne a SS -al kapcsolatban.A modell engedélynél kéri a foto ID számát.Ez azt jelenti,hogy minden egyes fotóhoz egy külön engedélyt kellene kitölteni?Esetleg nem kell kitölteni ezt a részt? Azt gondoltam,hogy egy modellel egyszer töltetek ki egy engedélyt és kész.Ti hogy oldjátok ezt meg?Köszi a segítséget!

finnegan · http://extraszuz.blog.hu 2009.02.24. 00:53:50

Szevasz,
Nem, nem szukseges mindig uj es uj MR formot kitolteni. Sot, meg lehet tenni azt is, hogy nem az ugynokseg sajat MR-formjat hasznalod, hanem a Repasi Lajos altal itt ezen a blogon is felajanlott es linkelt PDF-et. Ez majdnem tokeletes MR mindenhova, csupan a copyright holder (fotografus) alairasanak helye nincs meg rajta. Udv-

digoarpi 2009.02.24. 15:26:27

Nagyon köszönöm a gyors és pontos segítséget Finnegan!

pazvega 2009.03.31. 01:32:22

Nekem eddig csak a Shutterstock jott be, pedig bekultem a fotoimat mar vagy 7 kulonbozo helyre. Igaz, meg csak 3 hete vagyok fent, ossz letoltesek 9-nel tartanak. Nem tudom, hogy ez jo-e vagy sem, igaz a fotoim nem tartoztak a nagyon keresendok koze.

pazvega 2009.03.31. 01:33:11

marmint a foto temaim, erre ertettem, hogy nem tartoznak a keresendok koze. :)

justinb · http://www.justinfoto.gportal.hu 2009.05.25. 18:39:06

Sziasztok! Jó az oldal sokat segített. Most is segítség kellene. A modell szerződést hova tudom feltölteni a Shuttererstock oldalra, és milyen formában. Nem találom a linket, hogy hova kell feltölteni!!!
Itt van előttem beszkennelve JPG-ben.
250 képpel vagyok fenn, most szeretnék modelles képeket is feltenni.
A tanú "witness" mindíg ki kell tölteni?
Köszönöm a segítséget.
Balázs Justin név alatt vannak a képeim a shutteren minden hasznos hozzászólást szívesen veszek.

GO!photo · http://microstockphoto.blog.hu/ 2009.05.26. 00:26:51

justinb,
Mikor a kepet feltoltotted es a keywordoket/kategoriakat rogzited, jobb oldalon van egy gomb upoad release now felirattal (vagy vmi ilyesmi). Ha ez be volt nyomva/jelolve, akkor a keywordok finalizalasa utan egy model release katalokgushoz jutsz, ahol vagy a meglevo MReket jelolheted be, vagy ujat toltesz fel. Remelem ez segit. Udv-

justinb · http://www.justinfoto.gportal.hu 2009.05.26. 10:17:32

Gophoto,
Annyira egyszerű, hogy elkerülte a figyelmem.
Köszönöm a gyors segítséget!

hunthomas 2009.05.30. 10:18:01

Sziasztok!

3 napja érkezett a shutterstock-ról "forrásadó" tárggyal egy e-mail.
Tudtok erről valami részletesebbet?

STOP SPAM · http://spammer.blog.hu/ 2009.06.11. 09:54:10

@hunthomas: Erről én is szívesen várnék infókat! Annyira nem jó az angolom, sajnos nem egészen értem mit is akarnak.

GO!photo · http://microstockphoto.blog.hu/ 2009.06.14. 20:02:39

@hunthomas: et al:
Elkezdtem osszegyujteni az informaciokat egy bejegyzesben, itt egy link:

microstockphoto.blog.hu/2009/06/14/shutterstock_sokk

oldmfeco 2009.07.20. 22:26:09

Sziasztok!

Remélem tud valaki segíteni..
Mi ez a W-8BEN adónyomtatvány
amit kérnek shutteren?

Már egyszer írtak h kell kérni adószámot és be kell ezt adni,nem csináltam semmit,most megint jeleztek...

Kérdésem,h akkor levonják ott az adót vagy és mi más történhet?

Bejelentik a magyar adóhatóság felé is a dolgokat?

Valaki már végigcsinálta ezt?

Fénytörő 2010.01.08. 09:26:50

Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy a Shutterstock "Your account, Opt in-Opt out" oldalán/részén mit hogyan kell megjelölni, abban az esetben ha más stockoldalakra is töltök fel képeket és nem akarom, hogy a későbbiekben ebből gondom legyen. A másik nehéz kérdés: érdemes-e kizárólagosságot adni egy ügynökségnek vagy sem. Ha igen milyen feltételekkel lehet törölni képeket a különböző ügynökségeknél?
Köszönöm előre is a válaszokat.

booo 2010.02.10. 21:13:49

@Fénytörő:

Ha meg nem talaltad meg a valaszt a kerdeseidre :
Nyugodtan jelold be az Opt in - t az osszes pontnal, nem lesz belole gondod.
Szerintem nem erdemes kizarolagosnak lenni (foleg mert a Shutteren nincs ilyen opcio:)), de ez csak a sajat velemenyem.
A kepek torlese ugynoksegenkent valtozo, mindehol van leiras (altalaban).

oldmfeco 2010.03.22. 19:06:18

Sziasztok!

Shutterről kaptam egy levelet!
Important tax information van kívül ráírva.
Bellülről egy üres nyomtatvány szerűség.
Mi a teendő ezzel?
Tud valaki erről valamit?

Sinka 2010.05.01. 16:56:11

Na én is elkezdtem beregisztrálni ezen stockfotó oldalakra amiket a blogon találtam. Remélem sikerül majd valamit eladni. Meg szeretném kérdezni ,hogy a stock fotózás milyen keresetet tud biztosítani? Persze gondolom ez változó de a saját tapasztalatokra lennék kíváncsi.

dlaci89 2011.10.21. 11:42:48

sziasztok
kaptam ma egy ilyen uzenetet a shutterstocktol: Your account is currently in a 90-day waiting period. Your first payout will be ez mit is jelent pontosan?? valami 90 napos felulvizsgalatrol is meg h a rendszer eszlet valami cslast. koszi elore is a segitseget
süti beállítások módosítása