Legújabb csengőhangok

007 Csengohangok 120x600

Stockphoto blog

Stock fotózással kapcsolatos információk. Aki szeretne fotóival pénzt keresni, az itt megtalálja a számára megfelelő ügynökséget! Nem csak profi fotósoknak van lehetőségük pénzkeresésre! Bárki regisztrálhat és tölthet fel képeket értékesítésre. Jó böngészést, regisztrálást, töltögetést! Bárkinek gondja akad a regisztrációval, szívesen segítünk! Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is. Üdv Maxatee

Póker termékek

Utolsó kommentek

STOP SPAM mozgalom

Stop spam mozgalom!

Címkék

123rf (13) absolutvision (1) adó (1) agency (19) alamy (2) állvány (1) andresr (3) arcurs (2) bankkártya (1) banner (23) bigstockphoto (4) blog (3) bnps (1) business (3) canon (1) canstockphoto (3) credit card (1) crestock (2) csekk (1) digitalstock (1) divat (1) dollár (1) dreamstime (10) dreamstimefotó (1) egészség (1) engedély (1) éület engedély (1) featurepics (5) felszerelés (1) feltöltés (1) fénykép (2) fényképezés (2) fényképezőgép (1) film (1) fizetés (2) fotó (42) fotolia (8) fotósuli (1) fotóügynökség (1) fotózás (25) fotó ügynökség (9) free (2) galéria (1) gallery (1) gettyimages (2) grafika (1) gyűjtemény (4) hunstockphoto (1) image (1) imagecatalog (1) ingyenes (2) iskola (1) istockphoto (12) jogdíjmentes (34) joruba (1) jutalék (1) kép (32) képgaléria (2) keyword (1) kulcsszó (1) luckyoliver (6) mastercard (1) maxatee (2) microstock (15) micro agency (6) modell (1) modell engedély (1) moneybookers (1) nikon (1) objektív (1) objketív (1) online fizetés (1) paypal (3) pénz (8) pénzfogadás (1) pénzkeresés (50) pénzküldés (1) photo (41) photo agency (33) picture (2) portré (1) prostockmaster (1) royalty (34) royaltyfree (2) royalty free (32) shutterstock (15) statisztika (1) stock (41) stockfotó (2) stockphoto (6) stockphotoblog (25) stockphotogallery (5) stockxpert (13) stock fotó (34) stock photo (6) stúdió (1) suli (1) szavazás (2) tanítás (1) ügynökség (38) upload (2) vaku (1) vélemény (1) videó (9) visa (1) werk (2) yuri (3) yuri arcurs (4) zoonar (1) Címkefelhő

Blog érték


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?

2007.05.02. 14:02 Maxatee

Canstockphoto

Royalty free stock photo agency - Jogdíjmentes fotóügynökség

A Canstockphoto egy kanadai ügynökség, nagy képadatbázissal rendelkezik. A regisztráció ingyenes, amit a lenti bannerra kattintva könnyen elvégezhetsz. Egyenlőre csak jpg képeket fogadnak el, vektoros grafikákat nem! Grafikák feltöltése kizárólag jpg formátumban lehetséges. Eladások számát tekintve egyenlőre nem az élvonalba tartozik. További hasznos információk a kommentekben. Várjuk a te hozzászólásodat, véleményedet és kérdéseidet is ezzel az oldallal kapcsolatban. A lenti bannerra katintva van lehetőség regisztrálni. Regisztráció előtt a böngészőben a beállításoknál a cookiek (sütik) törlése javasolt.

Stock Photography 

_______________________________________________________________________________
A pókerezést kedvelőknek ajánlom a poker.xlicit.hu oldalt, érdemes licitálni...

11 komment

Címkék: fotó kép banner pénzkeresés royalty free photo stock royalty ügynökség stock fotó 123rf photo agency jogdíjmentes canstockphoto stockphotoblog


A bejegyzés trackback címe:

https://stockphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr9266212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.05.04. 19:36:08

Ehhez az ügynökséghez is várjuk a véleményeket, tapasztalatokat, kérdéseket.

Üdvözlettel: Maxatee - admin

Tison 2007.05.08. 12:37:51

Szeretem ezt az ügynökséget. Sok hasznot eddig még nem hozott, de a feltöltés egyszerű és van egy nagyon hasznos funkció az oldalon. A feltöltés után, mikor ki kell tölteni a kulcsszavakat, kategóriákat, van egy beépített segítség. Elég 1-2 kulcsszavat beírni és kidob egy csomó hozzá hasonló kulcsszót amit utána csak be kell klikkelni. Kulcsszavak mellett kategóriát is javasol. Ez szerintem nagyon hasznos funkció, hisz ezeket a kulcsszavakat fel lehet használni más ügynökségnél is...

yoz 2007.05.15. 15:41:33

Hát nekem annyira nem jött be... válogatósak, és nem túl kiforrott a kezelőfelület. Úgy láttam, hogy a forgalom is gyér, úgyhogy innen töröltem magam...

kavita 2007.07.14. 03:46:01

Hát nem valami pörgös oldal az biztos, de egyetlen elönye van hogy nem tudok angolul és a kulcsszó kereső nagyszerű és én azért tartom ezt az oldalt mert innen kimásolva a kulcsszavakat nem kell sokat szenvednem. Na meg itt volt az első eladásom. Ahogy feltöltöttem egyik képem azonnal le is töltötte valaki. Na azota semmi, ez lassan fél éve:)))

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.07.14. 11:22:39

Valóban hasznos, de azért szerintem nem árt, ha használod a szotar.sztaki.hu/angol-magyar -t is mer néha eléggé érdekes szavakat is társít a megadott kulcsszóhoz. Valamint ajánlott a most popular résznél pl a Shutterstocknál a kulcsszavakat böngészni.

Amúgy milyen géppel fotózól? Mert látom elég nagy felbontásuak a képeid.

Üdv: Maxatee - admin

kavita 2007.07.14. 13:02:47

Szia. Egy canon 20D vel probálkozom, és miota ezekre az oldalakra regisztráltam raw+jpg-ben mindent. A 4gb-s kártya birja:))) csak náha lusta vagyok a rawokkal foglalkozni.
a dreamstimon fen vagyok Fesus a felhasználo nevem. Ezeket a vektorokat hogy készíted, hogyan kell őket, vagy miből. Van valami leirás ezekről? mert látom sokat visznek mint a cukrot. Ja dreamstimon fel van sorolva a szerelésem részletesen.

Ezekkel a stokos oldalakkal most ismerkedem, egy két helyre decemberben nyertem felvételt, de igazábol egy honapja, vagy valahogy igy kezdtem el tudatosabban foglalkozni vele. Sokat segítetted a te oldalad, de azt hiszem egy két helyen általad vagyok regisztrálva:)) szóval reklámozz:))

kavita 2007.08.09. 15:32:10

Hi

megtörtént a második eladásom is.
ujra kerestem 0,25 dolcsit. Az első még dec. 13án volt a második pedig aug. 6án. szóval ha így haladok 1000év múlva mindenkit meghívok egy korsó sörre.

Ja att, ha lesz egy kis szabadidőm akkor szeretnék oda blogodra feltölteni képet amit multkor linkeltél nekem, de most nagyon el vagyok havazva.

Ungor · web.axelero.hu/ungorf/ 2007.11.06. 10:02:56

Én erről az oldalról töröltem minden képemet, mert itt eladás nem volt. Nekem a teljes bevétel 76 %-át három ügynökség hozza (SS, DT, IS), a többit a Fotolia, 123RF, StockeXpert, Bigstockphoto. Egyszerre terítem a képeket mindenhova, és míg a kisebeknél is van 10-20 dollár az rendben van, de hogy 30 cent sem jön össze itt, az nem. Szerintem többet kell fotózni, és többet beküldeni oda, ahol van is értelme.

Jutra · http://digital-camera-auctions.com 2007.12.03. 21:39:58

Találtam egy aránylag új norvég ügynökséget, ami még nem szerepel itt a blog oldalakon www.crestock.com
Nagyon jó képeik vannak.
Ha tényleg profi vagy, próbálkozz náluk.

Ungor · web.axelero.hu/ungorf/ 2007.12.04. 16:06:18

Én már próbálkoztam a crestock oldalon, kezdetnek küldtem be 30 képet. Kicsit lassan megy az elbírálás (még nincs elfogadott képem), de majd meglátom. Jó lenne tudni, hogy másoknak mi a tapasztalata, van-e itt eladás is. Még azt is csak puhatolom, hogy milyen minőségű képeket fogadnak el, szigorúak vagy engedékenyek.

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.12.06. 12:14:12

Crestocknak hamarossan külön topikot nyitok!

Üdv Maxatee - admin
süti beállítások módosítása